פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, טיפוח, קוסמטיקה.

הפופולריות הגוברת של זריקות הבוטוקס, גלי הרדיו, קרני הלייזר, הקילוף הכימי, החוטים להרמה ויתר חידושי האלקטרוניקה והטכנולוגיה הקוסמטית, נובעת בין היתר מהעובדה שהקרמים כשלעצמם, בואו נודה, לא עושים את העבודה אפילו אלה שמשקיעים בהם מאות שקלים. הם לא יסלקו קמטים ולא כתמים, ולא באמת יצעירו את פנינו. אבל כדי להגיע אל מכוני המכשור המתקדם צריך לקבוע תור ולפנות זמן  ולצאת מהבית, להכביד על הלו"ז עוד לפני שמכבידים על הכיס.

ועוד משהו: מריחה ידנית של קרמים משאירה אותם כשכבה חיצונית על העור, שלא חודרת לשכבות הפנימיות ונמחקת בהזדמנות הראשונה של זיעה או רוח שרבית. החדרה יעילה של חומרי הזנה ולחות דורשת מכשור מיוחד.

וכאן נכנסה לתמונה חברת אופטרה לונדון, עם מכשירים ממוזערים בגודל מכונת גילוח בערך, או סטיק דיאודורנט, שמשדרים גלי אור אדומים, כחולים, צהובים, שכל אחד מהם מיועד לבעיה אחרת בעור, מכשירים שניתן להפעיל בבית באופן אישי ועצמאי. החברה הוקמה באנגליה בשנת 2010 והגיעה לישראל לפני כארבע שנים. התוודעתי אליה בשבוע שעבר בסניף ברחוב הירקון 99 בתל אביב, אחד מ-9 שיש כבר בארץ.

לירון כהן כץ מנהלת מותג אופטרה לונדון עם המכשיר לאזור העיניים

מדובר בכ-25 מכשירים לכל חלקי הפנים, כולל העור הדקיק שמתחת לעיניים ובצוואר, ולמגוון בעיות – רפיון שרירים, פצעי אקנה, קמטים, כתמים ומראה דהוי ועייף. בראש כל מכשיר יש פלטה שטוחה קטנה, אבן קווארץ, שמחליקים על העור אחרי שמדליקים במתג את קרן האור הייעודית. אור אינפרה אדום לדוגמה, ממריץ את ייצור הקולגן והאלסטין האחראים למראה צעיר וחלק. אור לד ירוק מדכא את חומר המלנין היוצר כתמי פיגמנטציה, לד כחול הוא אנטי בקטריאלי ומנקה את העור במצב של פצעי אקנה, ועור דלקתי ומגורה, וטכנולוגית לד צהוב מרגיעה את העור ומגבירה את הלחות בו.

לירון כהן כץ מנהלת מותג אופטרה לונדון עם אחד המכשירים הממוזערים של הטכנולוגיה המתקדמת

והכי מדליק: את 15 דקות ההחלקה פעמיים שלוש בשבוע אפשר לבצע תוך כדי צפיה בטלוויזיה, קריאה, השגחה על תינוק בעריסה או עוגה בתנור, או מנוחה בכורסה, בכל שעה ביממה.

כששאלתי את לירון כהן כץ, מנהלת המותג היפה שהגיעה מאנגליה לביקור בארץ (ראו בצילומים המצורפים שצילמתי אותה מדגימה שניים מהמכשירים החדשניים), האם הפיתוח הממוזער החדש הזה מאיים על פרנסתן של הקוסמטיקאיות, כמו שמדברים היום על איום הבינה המלאכותית על עובדי ההייטק – היא עונה בחיוך: ממש, ממש לא. מדובר בתחזוקה ביתית המאפשרת גם לשמור לאורך זמן על תוצאות טיפולים פולשניים וגם לתחזק את המראה בין הביקורים אצל קוסמטיקאית מקצועית.

לירון מוסיפה שהחידוש האולטימטיבי ביותר של החברה נקרא "דרמי-סוניק-פרו" והוא כולל גם טכנולוגית אולטרסאונד וגם גלי רדיו וכך מאפשר את כל סוגי הטיפול במכשיר אחד, ניתן לתפעל אותו בנגיעה, ולדלג בין הטכנולוגיות: השבת קולגן, טיפול בכתמי עור ובאקנה, הוספת לחות והרגעת גירויים בעור.

סניף אופטרה לונדון ברחוב הירקון 99 בתל אביב

המכשירים החדשניים האלה קיבלו אישור של תקנים מחמירים, כולל של משרד הבריאות הישראלי, וניתן להתנסות בהם ולרכוש אותם בסניפי החברה בקניונים הזהב וראשונים בראשון לציון, עזריאלי, דיזנגוף ו-TLV בתל אביב, ממילא בירושלים, מול הים באילת, רחוב הירקון בתל אביב ובאתר: https://opatra.co.il/ לפרטים נוספים:03-9590978
וגם אינסטגרם: opatra_israel | פייסבוק: Opatra Israel

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.