פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הורים, חגים, ילדים.

כשחושבים שבועות מתעוררות אסוציאציות של מאכלי חלב וגבינה, לא של בגדים. אבל זו טעות. גם הביגוד מילא תפקיד בהכנות לקבלת עשרת הדיברות. תראו זאת בספר שמות פרק י"ט. בני ישראל התבקשו לכבס את שמלותם בפסוק י' והם אכן עשו זאת, כפי שכתוב בפסוק י"ד.

רזרבד. שמלות החל מכ-90 שקלים

אז במציאות של ימינו במקום לכבס, קונים חדש. ורוב המותגים שלחו כבר לחנויות קולקציות חדשות. הנה שלוש. בחנויות ובאתר של המותג RESERVED מציע שמלות וחולצות מעוטרות בסלסולים ופרטי תחרה בגוונים עדינים כמו ירוק מרווה או ורוד מעושן. חלקם בהדפס פרחים. חלקם רקומים. השמלות החל מכ-90 שקלים, החולצות והחצאיות החל מכ-80 שקלים. בצילום רואים שמלת שרוולים מבד דק, בצבע תכלת והדפס פרחים לבנים קטנטנים בארוך מידי, וחצאית עיפרון שחורה באורך מידי עם חולצת שרוולים תכולה. כל אחד משני הפריטים עולה כ-120 שקליפ

רזרבד. חצאית וחולצה כ-120 ש"ח כל אחת

בית האופנה גולברי יצא לקראת החג בקולקציית קיץ בהנחה של 50% על חלק מהפריטים עד 30 במאי.

גולברי. ז'קט בכ-250 ש"ח. צילום ליאור קסון

ובקולקציה שלו שמלות תחרה לבנות, שמלות קרושה, חליפות קלילות מבד נשפך, חגורות לבנות, כובעים ומטפחות ועוד. בצילומים רואים ז'קט לבן של גולברי ב-250 שקלים, צילום של ליאור קסון. וחליפה ורודה שמדגימה אילני, צילום שחר ארביב.

דולברי. צילום שחר ארביב

רשת רנואר מציעה שמלות במגוון צבעים, אבל את תשומת לבי לכדה שמלת המקסים הצחורה הנראית בצילום המצורף. מכופרת לכל אורכה, עם שרוולי 3/4 וחגורה במתניים.

רנואר

ולבסוף ילדים ופעוטות שהם לרוב בראש סולם הקניות של בגדים חדשים לקראת הקיץ  והחגים, וברשתות קרטרס, אושקוש ו-H&O יש מלתחה לבנה שלמה, מבדים דקים ונושמים.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא ילדים-קרטרס-צילם-אסף-לוי-כ-68שח.jpg
קרטרס. כ-68 שקלים. צילום אסף לוי

ביניהם חולצות פולו מבד פיקה, קרדיקן קל לערבים קרירים, בגדי גוף משובצים ועוד. האוברולים הקצרים החל מכ-55 שקלים  והחליפות שני חלקים החל מכ-80 שקלים.

ביניהם חולצות פולו מבד פיקה, קרדיקן קל לערבים קרירים, בגדי גוף משובצים ועוד. האוברולים הקצרים החל מכ-55 שקלים  והחליפות שני חלקים החל מכ-80 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.