פורסם by & קטגוריה לא מתויג.

צילום נעמי גולן

על הפופולריות של מרכזי מסחר המציעים הנחות גדולות, תעיד פתיחת שדרת החנויות החדשה הבוקר בבילו סנטר אאוטלט מקבוצת קניוני עופר. מדובר במתחם של מותגי אופנה מוכרים ומפורסמים שניתן לרכוש בהם מוצרים בהנחות של עד 70%. באחת החנויות האלה – NIKE UNITE, המשתרעת על שטח של 1400 מ"ר, ראיתי הבוקר במהלך ההשקה נעלי הליכה וריצה של מותג נייקי, זולים משמעותית ממחירם במרכזי ערים גדולות וחולצות ארוכות שרוולים מנדפות זיעה לריצה ולספורט בכמאה שקלים (ראו בצילומים).

קיימת כידוע נטייה לחשוב שחנות אאוטלט נראית פחות מעוצבת ונעימה להסתובב ולקנות בה, מחנות במחיר מלא, אבל אם לשפוט ממראה חנות הנייקי הגדולה זוהי דעה קדומה. לפחות לגבי השדרה החדשה. החנות יפה ומושקעת לא פחות מכל סניף אחר ברשת. עוד חנות אאוטלט ראשונה של מותג מפורסם,  רזילי, מציעה הלבשה והנעלה ובגדי ים בטווח מחירים של כ-50 עד 399 שקלים.

עצם העובדה שהושקעו שם כ-65 מיליון שקלים, בשטח כולל של כ-7500 מ"ר מלמדת שהניסיון המצטבר של היזמים שכנע אותם שזה הכיוון המשתלם והנכון בישראל הסובלת מיוקר מחיה ומחירים גבוהים בהרבה מאשר בארצות אחרות. אאוטלט היא מילת הקסם הממגנטת את הקונים הישראלים, ובצדק. ואכן מנכ"ל קניוני עופר עומר אוגולניק אמר בפתיחה שלקבוצה יש אסטרטגיה מכוונת להמשיך בחנויות אאוטלט של מותגים מבוקשים. 

במתחם הגדול שבצומת בילו (כ-180 חנויות), יש בין היתר לצד אופנה (פקטורי 54, קסטרו, אמריקן איגל, אורבניקה, גולברי, תמנון, אדידס, רנואר, פמינה דלתא ועוד), גם הלבשה תחתונה, כלי בית, בגדי ילדים, שבחלקם 50% הנחה כל השנה, מה שעושה את הנסיעה לכיוון רחובות למשתלמת במיוחד.

על ההידור בפתיחה, הפרחים, שולחנות הכיבוד העמוסים וכמה ממחלקות חנות הענק של נייקי, יעידו הצילומים המצורפים שלי מן האירוע הבוקר. באחד מאלה אני נראית, מימין, עם חברותי נדיה ואורית.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.