פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, השקות ופתיחות, חגים.

על רקע הביגוד החסכוני בבד עד כמעט לעירום הדוגמנים, שנראה על המסלול בהאנגר 11 בנמל תל אביב בערב פתיחת שבוע האופנה הישראלי שלשום, וההפגנה הסוציו-פוליטית ששולבה בתוך הדגמים (הזמר עברי לידר בשמלת מקסי כחולה וכתר מוזהב של פטישי בית המשפט על הראש, זהבה גלאון עם צילומי שופטת בית המשפט העליון אסתר חיות והיועצת המשפטית לממשלה גלי מיארה על שמלת מידי צהובה, אשת ראש האופוזיציה ליהי לפיד שולפת ומתעטפת בדגל ישראל על הבמה, הדוגמנית עדן פינס באחוריים חשופים לגמרי) – השמלות שהשיקו רשת גולברי, המעצבת נועה גלר, ומשתתפות ירידי "אסופה" ברחבי הארץ, הן כמו אוויר לנשימה, כמו אלטרנטיבה שפויה.

גולברי. צילום ליאור קסון

ואוסיף שלמרות שברחובות רואים ישראליות בעיקר במכנסיים – יש שפע של שמלות חדשות ומקסימות שכיף ללבוש.

גולברי. צילום שי יחז'אל

השמלות של גולברי הן קלילות, אווריריות, רבות מהן באורך מידי, בדים נשפכים, צבעי פסטל, הדפסי פרחים, שרוולים, חלקן עם קשירה במותניים, יש בהן עם נצנצים או מלורקס. הן מתאימות גם לפסח וגם להמשך האביב וחגי העצמאות ועולות החל מכ-200 שקלים. ברשת תמצאו גם תיקים, ז’קטים, צעיפים, חגורות ותכשיטים, להשלמת המראה.

גולברי. צילום ליאור קסון

השמלות של נועה גלר במותג Galler הן מבדים טבעיים כמו פשתן, כותנה וויסקוזה. רובן בגזרות גדולות ונוחות, "שלא צריך להכניס את הבטן בשבילן", כמו שגלר אומרת.

גלר. צילום ירון ויסמן

ומוסיפה שכל בגד שהיא מעצבת מיוצר במחשבה על הגוף הנשי ואיך לעטוף אותו בנוחות מחמיאה, ולבישה. אחד החידושים שלה לקראת האביב היא קולקציית קפסולה של כ-13 דגמים שונים, שנתפרו מבדי מפות וינטג', כל אחד דגם יחיד בסוגו. מחירי השמלות שלה: 459-1399 שקלים. והמידות: 36-50. ניתן למצוא במתחם באזל בתל-אביב.

מבחר גדול מאוד של שמלות מציעים בימים אלה גם ירידי "אסופה" (SHEEK ME) בבעלות יזמית האופנה והסטייליסטית לימור כץ, שמשיקה אותם ב-12 ערים בישראל, עם מבחר מותאם לנשים דתיות ונשים המעדיפות ביגוד צנוע ואלגנטי. מדובר במחירי הנחה ובמגוון הכולל חצאיות, חולציות, עליוניות, כיסויי ראש, תיקים, תכשיטים ועוד., של עשרות מעצבות ישראליות. ואלה תאריכי ומיקומי הירידים: מודיעין/ שילת (17.3) – בית התרבות, רחוב הזית 3, חיפה (20.3)- בית אבא חושי, גבעת שמואל (21-22.3)- זבולון המר 4,  אלון שבות (23.3)- נצח ירושלים 1, נתניה (24.3)- שדרות טום לנטוס, אשדוד (26.3)- הנביאים 44, ירושלים (27.3)- דרך בנבנישתי 1, רעננה (28.3)- תיכון אביב, ברוכין- רחוב הצבי (29.3), באר שבע  (30.3)- התלמוד 2, יד בנימין (31.3)- מרכז התרבות, הראל 4, גבעת שמואל (2.4)- זבולון המר 4.

ירידי "אסופה". צילום עדי שרעבי

.

גלר. צילום לירון ויסמן
גלר. צילום ליורן ויסמן
Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.