פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הורים, הנעלה, ילדים, עיצוב.

בין אם שנת הלימודים תתחיל כסדרה ב-1 בספטמבר, ובין אם לא, מקניית חולצות בית ספר, תיקים, סנדלים חדשים לילדים שכפות רגליהם גדלו במהלך הקיץ, אי אפשר להתחמק. בדקתי כמה מותגים פופולריים, והנה התוצאות:

H&O צילום ליאור קסון

ברשת H&O  מתקיים עד סוף אוגוסט מבצע של 9 חולצות בית ספר במידות 6-18 ב-100 כולל הדפסת סמל בית ספר. ניתן לרכוש גם בסניפים וגם באתר/  .

GOLF&KIDS צילום דור שרון
קסטרו. צילום שרבן לופו

6 חולצות ברשת GOLF&KIDS  כולל סמל בית הספר עולות כ-100 שקלים, וניתן לרכוש אותן גם באתר www.golfkids.co.il. וגם ברשת קסטרו ניתן לרכוש 6 חולצות בית ספר

תרומת תיקים בקניוני עופר. צילום ניר דדון

נעבור לתיקים, תחילה עם הפרויקט המתקיים ב-16 קניוני עופר ויימשך עד 24 באוגוסט בשיתוף עמותת "תיק לכל ילד": בכל קניון נמצאת עמדה שבה ניתן לתרום תיקים ישנים במצב שמיש. ירון לוי, מייסד העמותה "תיק לכל תלמיד" אומר שהשנה חל  זינוק של כ-30% בביקוש תיקי בית ספר כתרומה, לילדים ממשפחות מעוטי יכולת. גיא אבן סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של קניוני עופר מוסיף שהמהלך הזה שהוא מכנה TIK TOV– על משקל TIKTOK  הוא הגיוני ונכון גם חברתית וגם כלכלית שהרי אין שום סיבה לזרוק לפח ילקוט תקין.

רשת JD

לצד התיקים המודפסים בשלל צבעים ודמויות, המתאימים בעיקר לכיתות הנמוכות, יש תיקים "רציניים" בגוון אחד עם קישוט של רק לוגו המועדפים בעיקר בתיכונים. ברשת JD למשל, יש תיקי גב של מותגי ספורט מובילים כמו אדידס, נייקי, ג'ורדן, קונברס ועוד, עם מקום לבקבוק מים ולעיתים גם תא מיוחד למחשב. עד 26 באוגוסט, לרוכשים תיק או כובע ממותג כזה בחנות הדגל ברחוב לח"י בראשון לציון, מציעים ב-JD  רקמה אישית שתתבצע במקום. טווח המחירים שם לציוד בית ספר נע בין כ-90 לכ-270 שקלים.

רשת פילה

תיקים בצבע אחד אפשר למצוא גם בקולקציה החדשה של FILA המאופיינת בקווים נקיים, ושילוב הלוגו. חלקם בגוונים מטאליים ובמראה "הייטקיסטי". לכולם תא מרוכסן ובתוכו כיס פנימי מרופד היכול להכיל  לפטופ, כיסים צדדיים לבקבוקי שתיה ועוד. 199-299 שקלים.

רשת עדיקא. צילום עידן מלכה

וברשת עדיקה מציעים מארזים הכוללים תיק, קופסת ללפטופ, קלמר, מחברות, עטים, מחזיק מפתחות, כובע, חולצת טי ועוד במחיר מבצע של כ-190 שקלים במקום 269.

גלי. צילום גל ביטון

הקיץ הישראלי לא מסתיים כידוע בספטמבר והילדים חוזרים ללימודים בסנדלים. ויש מבצעים. ברשת גלי למשל, יש סנדלים החל מכ-50 שקלים. ואם הצאצאים זקוקים לנעלי ספורט חדשים, הם עולים בגלי החל מכ-60 שקלים. המבצע יימשך עד 31 באוגוסט.

גלי. צילום גל ביטון

ברשת SCOOP יש מגוון גדול של נעליים ותיקים במחירים הנעים בין כ-10 לכ-100 שקלים עד 31 בספטמבר או עד גמר המלאי. סנדלים ניתן לרכוש החל מכ-30 שקלים. בסקופ ניתן להתעדכן גם בטרנדים אופנתיים כמו צהוב זרחני, צבעים מטאליים לפעמים בשילוב פייטים, איורים של פרחים וכוכבים לבנות, ועוד.

SCOOP. צילום עמירם בן ישי
סSCOOP. צילום עמירם בן ישיי

וברשת  SKECHERS סנדלים במידות 21-26 עם הדפסים, ציורים וכל צבעי הקשת עולים כ-170 עד כ-200 שקלים. ניתן להשיגם גם באתר SKECHERS.CO.IL

SKECHERS
SKECHERS

גם משקפי ראייה הם סעיף חשוב בהצטיידות לקראת שנת הלימודים. ועדיף עם עדשות איכותיות.

אופטיקנה

ברשת אופטיקנה עדשות הסופר גלאס מגינות על העיניים מפני גלי האור הכחול של מסכים. 299 שקלים ואחריות לשנה במקרה של שבר או שינוי מספר.

אירוקה

ברשת אירוקה המדווחת בעקבות סקר שערכה כי שליש מילדי ישראלי בני 10-16 מרכיבים משקפי ראיה, יש קולקציה בשם מיני מי, גם כן עם עדשות המגנות מפני אור כחול החל מכ-259 שקלים. באירוקה זוג שני של משקפי ראייה עולה 50%.

אחרון חביב שעון יד מבית סווטש שקל ללמוד בעזרתו "לקרוא" את השעה. יש לו ספרות גדולות ומחוגים שרואים עליהם דמות של ילד (מחוג דקות), וילדה, (מחוג שעות), בשם פליק ופלאק. הוא צבעוני, עמיד במים, ניתן אפילו לכבסו במכונת כביסה עד 40 מעלות, עם מכסה אלומיניום חזק, וזכוכית עמידה לשריטות. 175-245 שקלים.

סווטש. שעון פליק פלאק
Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.