פורסם by & קטגוריה הורים, ילדים, עיצוב.

מכירים את האקסיומה להרגעת עצבים הגורסת שאם רוצים להירגע, צריך ללטף חיית מחמד? אז נכון שבתקופת הסגר והריחוק מהילדים והנכדים, זו אופציה סבירה, אבל קירבת תינוקות רכים עולה עליה פי שבעים ושבעה. ואם הסבים והסבתות לא יכולים בינתיים ללטף ממש, אפשר לחוות הנאה גדולה גם מרכישת מתנות עבורם אונליין, לשלוח באמצעות שליח או לשמור עד סוף הסגר. אישית, אפילו סריקת אביזרים חדשים בחנויות האינטרנטיות, שרואים בהן תינוקות מתוקים, היא בילוי זמן מהנה.

מוצץ פרפר של NUBY

במותג התינוקות האמריקאי NUBY, ראיתי למשל מוצצי פרפר חכמים שפותחו לשלבים הראשוניים של בקיעת השיניים, ולכן יש להם משטח מחוספס המסייע ליציאת השן ובועת סיליקון רכה המרגיעה את התינוק. הם אינם מכילים בספינול A ועולים כ-28 שקלים האחד. לאותו מותג יש שרשרת חרוזים עדינה מסיליקון, שגם התפס שלה עשוי פלסטיק, בטוחה למגע, משיכה ונשיכה, שאפשר לענוד בזמן הנקה, כשהתינוק אוחז וממשש אותה כשמאכילים אותו. מותר לנגוס בה בזמן בקיעת השיניים.כ-70 שקלים. את המוצצים והשרשרת ניתן להשיג באתר www.Nuby.co.il.

שרשרת הנקה. NUBY

עוד משהו הקשור להנקה שמצאתי באתר של  NUBY – כוס טפטופים מיוחדת, המצאה פשוטה אבל פרקטית, גם היא מסיליקון רך, האוספת את טיפות חלב האם הדולפות בעת ההנקה,  או כשמתבצעת שאיבת חלב באמצעות משאבה. הטיפות האלה מתבזבזות וגם מרטיבות את הבגדים. הכוס נצמדת בוואקום לפטמה השנייה, בזמן שהתינוק יונק משד אחד והשד השני דולף, החלב נאגר בה אל תוך מעצור כדורי ששומר על הנוזל  וזה מאפשר להשתמש בחלב במועד מאוחר יותר וגם שומר על בגדים נקיים ויבשים. כ-45 שקלים.

כוס לאיסוף חלב. NUBY

באתר Nuby  ובאתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il תמצאו בנוסף כלי אכילה לשלב שבו התינוק כבר יושב ומתחיל לאכול בעצמו. מדובר בצלחות מסיליקון עמיד הנדבקות לשולחן או לכל משטח ההאכלה בצורה חזקה ויציבה. ב כ-80 שקלים לצלחת. עמידות הכלים הלא נשברים האלה מאפשרת להעביר אותן מתינוק לתינוק במשפחה לאורך שנים רבות.

צלחת ואקום. NUBY


ואסיים בגאווה ישראלית: מושב הבטיחות לתינוקות "hifold" שפיתחו בארץ, נבחר לאחד מ-100 ההמצאות הטובות בעולם לשנת 2020 ע"י מגזין TIME הבינלאומי.

hifoldהמצאה ישראלית הזוכה לפרסים בינלאומיים רבים

בין יתרונותיו של המושב הזה: גב מתכוונן, המאפשר התאמה ספציפית למידות גוף של כל פעוט, יכולת ניוד (את מושבי הבטיחות הישנים קשה להעביר כידוע ממכונית למכונית), ועיצוב חדשני שזכה כבר לפרסים רבים, כולל של סוכנות החלל האמריקאית נאס"א, ולפרס עיצוב המוצר האירופאי. הוא מתאים למשקל 15-24 ק"ג.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.