פורסם by & קטגוריה ביגוד ילדים, הורים, ילדים, עיצוב, צעצועים, ריהוט.

עם כל הכבוד לסגר, את רחמן של נשים אי אפשר לסגור, תודה לאל, ומחלקות הלידה בבתי החולים מלאות כרגיל. גם את תעשיית מוצרי התינוקות לא מפסיקה לחדש, ונכון להיום ניתן להזמין את רוב חידושיה אונליין.

NUBY. בקבוקי כפית מובנית

חברת NUBY  למשל, משווקת בקבוק האכלה מסיליקון רך עם כפית מובנת. בלחיצה קלה על הבקבוק עובר המזון דרך חור אל הכפית ומשם אל פיו של העולל. כך מרככים עבורו את המעבר מיניקה מפטמת הבקבוק לבליעה בכפית. ניתן להשיג ברשתות שיווק ובאתר  www.NUBY.co.il  בכ-55 שקלים.

NUBY

חברת TINY LOVE לצעצועי התפתחות, משווקת ברשת שילב צעצועים קטנים לפעילויות אינטראקטיביות  שגם הם מקדמים מעבר מינקות לילדות רכה. מדובר בשלוש בובות קטנות, ארנב, אריה ועכברה, שאפשר ללחוץ על אפן ולשמוע קולות התעטשות, על בטנן ואז לב אדום נדלק, לקפוץ איתן ולשמוע צלילי ניתור, לטלטל ולשמוע צלילי נדנוד, לקרב מאכלי צעצוע אל פיהן ולשמוע צלילי לעיסה. המחיר כ-140 שקלים. אפשר להשיג גם באתר  SHILAV.CO.IL.

שילב. בובות אינטראקטיביות

לג'ונסונס יש סדרה חדשה של מוצרי חפיפה לתינוקות, שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, בריח ממכר. מומלץ במיוחד התכשיר המתיר תלתלים וקשרים בשיער. התכשירים מותאמים דרמטולוגית ונקיים מפרבנים.

ג'ונסונס. תכשירים לשיער תינוקות

מחפשים מזרן לעריסה? חברת Safe Dreams השיקה מזרן תינוקות חדשני, חסין  אש וללא מכיל מעכבי בעירה הנחשבים רעילים ועד כה שמשו כמגן מפני שרפה. המזרן עבר את מבחני מכון התקנים לבעירה ממקור סמוי (מבחן הסיגריה) וממקור גלוי (מבחן הנר) וקיבל תקן (ת"י 5418). המילוי הוא שרף ידידותי לסביבה והכיסוי כותנה או בד מסיבי במבוק שיש לו יכולת ספיגה גבוהה, ייבוש מהיר, מגע רך, וסגולות היפו-אלרגניות ודחיית בקטריות. למזרן הזה יש שתי רמות קשיחות לגיל אפס עד שנה ולגיל שנה עד שלוש. 920 שקלים 

Safe Dreams מזרן פטנט

באתר החברה. יש סרטון המדגים את תכונותיו בכתובת: https://www.youtube.com/watch?v=FGkGAmXBQLE

קרטרס. צילום טל טרי

התינוקת חוגגת יום הולדת שנה או שנתיים? במותגים קרטרס ואושקוש ראיתי שמלות מסתובבות עם דפוסי פרחים צבעוניים, שמלת משבצות בגווני לבן אפור עם זוג פפיונים בכתפיים, שמלת ז'קארד זהב עם פפיון קידמי, שמלות שיפון  שמלות לבנות בשילוב בדי ג'ינס, ועוד ולבסוף התאהבתי בשמלה הוורודה הנראית בצילום המצורף. יש גם מבחר חגיגי לתינוקות בנים. המחיר ההתחלתי של השמלות: כ-100 שקלים. ניתן ל השיג באתר www.cartersoshkosh.co.il

NUBR שמיכת התפתחות

שמיכת התפתחות שמשולבים בה בובות בעלי חיים ונשכנים, אלמנטים המשמיעים קולות ורעשים, חומרי גלם שונים כמו פלסטיק, כותנה וקטיפה, היא צעצוע מגרה התפתחות אהוב ומקובל, ובאתר המותג נובי תמצאו אחת כזו בכ-44 שקלים. ניתן להניח עליה תינוקות החל מהשבוע הראשון לחייהם.

VOX סגנון קלאסי בריהוט תינוקות

ואם אתם בשלב של ריהוט חדרו של תינוק חדש, כדאי לדעת שהגיעה לארץ מפולין רשת ריהוט חדשה בשם VOX עם רהיטים  לכל חדרי הבית, ועם רהיטים "הצומחים" עם גיל הילד. למשל שידה עם מגש החתלה ניתן להסרה כאשר התינוק גדל. דלתות ארון המשמשות גם לוח דמקה ושח, ועוד. לרכוש  בלעדית בשילב ובאתר  https://www.vox-il.co.il

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.