פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה, השקות ופתיחות, עיצוב.

התאהבתי בחודש האחרון בשתי קולקציות של תיקים, שאפילו מהצילומים שלהם, עוד לפני שאוחזים אותם ביד (ראו בתמונות המצורפות), רואים עד כמה הם איכותיים ועשויים בהקפדה ובגימור מעולה. וכן, החלטתי לא לשמור את ההתלהבות שלי לעצמי אלא לשתף.

סמסונייט

סמסונייט, חברה מובילה בתחום המזוודות והתיקים, מצי לקיץ הנוכחים תיקי-כתף, תיקי-יד, תיקי-גב (כולל מחשב/טאבלט), לצד שחור וכחול, מגוון צבעים אופנתי ומפתיע כמו לבן פנינה-לבנדר, כחול דנים, ורוד-פודרה, סגול לוונדר, ירוק ליים, ורוד-חום וורוד פוקסיה. בקיצור, תיק שאפשר להתאים לכל צבע של בגד שלובשים.

סמסונייט

בחרתי שלושה להדגים בתמונות המצורפות, תיק גב בירוק עם רצועות בירוק מרווה, תיק כתף בירוק בהיר-ליים, ותיק מעטפת באפור בהיר. טווח המחירים, בהתאים לסגנון ולגודל נע בין 355 ל-745 שקלים. היקרים יותר הם תיקי גב ומחשב. ניתן להשיג ברשת סמסונייט בקניוני רמת אביב ועזריאלי תל אביב, איין רמת גן וגרנד קניון חיפה.

סמסונייט

עוד מותג בינלאומי נחשב  NINE WEST – שהזכיינית שלו בישראל היא קבוצת בריל על 31 סניפיה ברחבי הארץ, הפותח ביום חמישי השבוע (1.6.23), בחמש אחרי הצהריים, סניף דגל חדש ומהודר בקניון עופר בקריון בקריית ביאליק.

ניין ווסט

מתוך הקולקציה החדשה של ניין ווסט, הכוללת סנדלים, כפכפים, נעלי עקב, נעלי ספורט, וגם תיקים וארנקים, בטווח מחירים של 350-1000 שקלים, בחרתי שלושה תיקים וכמה סנדלים.

ניין ווסט
ניין ווסט

רואים כאן תיקורוד עגול שנושאת הדוגמנית הבלונדית על הכתף, תיק בוורוד פודרה בסגנון גברת קלאסית, ותיק סל אפור (שימו לב גם לסנדלים של זוג הדוגמניות, בסגול -אפור בהיר, לגברת עם עקב דק ולצעירה עם עקב פלטפורה).

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.