פורסם by & קטגוריה הורים, הנעלה, ילדים, עיצוב, צעצועים, ריהוט.

בין אם תשפ"א תיפתח כסדרה ב-1 בספטמבר כפי שאומרים במשרד החינוך ומשרד הבריאות, ובין אם תיפתח בשביתה, כפי שאומרים בארגון ההורים הארצי, כדי לרכך את הבלבול של הילדים (וגם שלנו ההורים), אפשר וחשוב שנעסוק בהכנת חדרם לקראת הלימודים, בקניות משותפות של אביזרים ללמידה בזום, במתנות וגימיקים שיעצימו את השמחה לקראת בית הספר וירגיעו  חלק מהחששות.

בובה מרגיעה בתערוכת סוף השנה של המכון הטכנולוגי חולון HIT

ברשת קרביץ מציעים פתרונות ללמידה מהבית עם מדפסות  HP Smart Tank האלחוטיות שיש בהן גם סורק ומכונת צילום ללא מחסניות דיו ו-3 שנות אחריות. טאבלטים עם מגרש משחקים דיגיטלי ועם בקרת הורים, מצלמות אינטרנט עם מיקרופון מובנה לשמירה על שגרת לימודים, אוזניות מרופדות עם מיקרופון, כיסאות עם תמיכת גב וכיוונונים, מעמד אלומיניום למחשב נייד המתקפל עד עובי של 4 סנטימטרים, ועוד הרבה. את כל אלה ניתן להשיג גם בחנויות וגם באתר  www.kravitz.co.il.

קרביץ. שולחן מחשב מתקפל ומתכוונן

עזרים אלקטרוניים ניתן להשיג גם בסיריוס אלקטרוניקה. עמית זמיר, מנהל השיווק של החברה מסכם שסל הקניות לקראת בית ספר השנה שונה מאוד מאשר בשנים קודמות, ולצד  מחברות, ספרים וכלי כתיבה, הלימודים בזום דורשים מההורים ללמוד אילו אביזרים הם נגישים ונוחים בשימוש עבור הילדים, כולל ההיבט הבריאותי בשל הצורך בישיבה הממושכת מול המסך. סיריוס אלקטרוניקה מציעה בימים אלה ערכה הכוללת פד, עכבר, מקלדת ואוזניות במחיר מוזל.

שניר. חדר ילדים. אלונה אביסידריס

אגב, רוב חברות האלקטרוניקה מציעות אוזניות משוכללות במחירים מזולים למגוון רחב של פלטפורמות, חלקן מתקפלות כך שבקלות הן נכנסות לתיק ושווה לעשות לשם כך סקר שוק אונליין.

פוזיטיב. צילום טל סיון ציפורין

אם סוגית עיצוב חדר הילדים מעסיקה אתכם, לילך הניג שמול, מנהלת מחלקת תכנון ועיצוב בחברת שניר, מציעה דבר ראשון למיין עם הילדים את כל המשחקים, הצעצועים והספרים שאינם בשימוש ולמצוא עבורם יעד לתרומה. לאחר מכן לרכוש סלסלות אחסון צבעוניות, להדביק עליהן פתקים עם מה שבתוכן, ולשמור כך בקלות על הסדר. חשוב גם ליצור בחדר קיר גלריה לציורים וליצירות של הילדים עם לוחות דביקים.

פוזיטיב. צילום אלעד גונן

הצעות עיצוב לחדר הילדים קיבלתי גם מבית פוזיטיב  Positive כמו להכניס לחדר הילדים פופים וכורסאות מרופדות קטנות שטף ונוער אוהבים לרבוץ בהם לקרוא, ללמוד, לצפות ולשוחח עם חברים.

ארונות ריביירה. צילום ישראל כהן


הדובדבן שבקצפת תכנון החדר, הם הארונות הרב תכליתיים. בחברת ארונות ריביירה, ראיתי ארון שהלהיב אותי במיוחד – לצד חלקים סגורים לבגדים מובנים בו מדפים פתוחים לספרים, אביזרים ומשחקים.

תערוכת סוף שנה במכון הטכנולוגי חולון. HIT

אם הילדים עדיין מגלים מתיחות לקראת שנת הלימודים המתקרבת, הייתי מנסה לשכך את פחדיהם עם בובות הרגעה. בובות מקסימות שכאלה ניתן היה לראות בתערוכת הבוגרים של המכון הטכנולוגי חולון HIT שיצרו סטודנטיות לעיצוב תעשייתי. רעיון מדליק נוסף שיצרו הסטודנטיות היא כרית המדיטציה "לונה", לתרגול נשימות באמצעות אור. התרגול נמשך 3 דקות והילד מקבל פידבק על נשימה נכונה באמצעות הבהובי תאורה.

גאדג'טשופ. שעון מעורר "בורח"

גימיקים מעוצבים הם מתכון בטוח כשמדובר בילדים.

גאדג'טשופ. שעון מעורר

בחנות המתנות גאדג'טשופ, אפשר למצוא הרבה כאלה, כמו שעון מעורר "בורח", שלא ניתן לשלוח יד ולסגור בקלות את הצלצול שלו, שעון בצורת הענק הירוק הכועס, מחברת בצורת מטיל זהב, מחדד עיפרון הנראה כמו אוזן ועוד.

YOLO. כרית פינוק

  גם ברשת המתנות והציוד לבית הספר YOLO יש המצאות שילהיבו ילדים, כמו כרית פינוק בצורת כריש או פלמינגו או לוח מודעות בצורת קשת עם נעצים צבעוניים. הלוח עולה 39 שקלים.

רשת ג'נטלמן. ילקוט Spraygroud

עוד לא סיימתם את מבצע קניית התיקים? ברשת חנויות ג'נטלמן ראיתי קולקציה של המותג האמריקאי  Spraygroud ובהם תיק בצורת כריש פעור לוע, תיק מכוסה בדמויות הקומיקס של מרוול, תיק שחור עם חיילי מתכת מוזהבים שמטפסים עליו. ילדים שראו את אלה הודיעו לי ש"מגניב ללכת איתם לבית הספר". טווח המחירים: 220-704.

NUBY ברשת שילב. כוס מהבהבת

את הגילים הנמוכים יותר ניתן לצ'פר לקראת המעון או הגן עם הכוס הצבעונית המאוירת של המותג  Nuby שמתחילה להבהב כאשר טופחים עליה בקלות. היא מהונדסת לשתייה ללא דליפות וטפטופים. יש בה דופן כפולה המבודדת קור. עולה כ-60 שקלים. ניתן להשיג ברשת שילב.

לרשימת הקניות והצ'ופרים לתשפ"א אני מצרפת כמה מבצעים שווים.

גלי. צילום אסף לוי

ברשת חנויות "ביג סטוק" הרכיבו סל ציוד חזרה לביתה ספר ב-100 שקלים בלבד. מדובר בתיק דיסני ב-40 שקלים, בקלמרים, מחברות וקלסרים, שכל אחד מהם עולה שקלים בודדים, סרגל, מספריים, דבק סטיק, מרקרים זוהרים ועוד.

ברשת גלי, ניתן להשיג נעלי ספורט לילדים בכ-50 שקלים עד 2 בספטמבר.

H&O צילום תומר לופסקו

ברשת H&O חמש חולצות בית ספר על טהרת הכותנה עם הדפס סמל בית הספר ללא תוספת תשלום עולות כ-40 שקלים. בחברה מתחייבים שזה המחיר הזול ביותר בארץ. אבל כל קניה מוגבלת ל-10 יחידות.

לי קופר קידס

ברשת לי קופר קידס, מקבלים הנחה של 60% מהמחיר הרשום, אם קונים 3 פריטים ומעלה, ו-40% על פריט בודד, של מכנסיים וחולצו ג'ינס, חצאיות, חליפות גן ועוד, עד גמר המלאי.

כפר עידוד. מרכז רימון

אחרון חביב, סל שזור צבעוני קטן ומקסים (25 שקלים), שמייצרים דיירי כפר עידוד במרכז רימון, שהם אנשים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. הפריט ממש מקסים, והקניה היא מעשה חינוכי עבור הילדים ותרומה עבור המקום המיוחד שחיים בו 141 דיירים מגיל 21.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.