פורסם by & קטגוריה בריאות, השקות ופתיחות, טיפוח, שיער, תוספי בריאות.

מה שנכנס לפה משפיע על המראה לא פחות, אולי יותר, מכל הקרמים והתכשירים, וזו כבר אקסיומה מוכרת. אבל מה שגיליתי באחרונה בפגישה עם צוות יצרנית תוספי המזון נייצ'רס פרו, זה שתוספי קולגן הם תחמושת יעילה במיוחד נגד קמטים, נשירת שיער, חולשת עצמות וציפורניים. הסיבה: קולגן שהוא אחד מאבני הבניין של הגוף, לא פחות מ-80% מרקמת העור, מעין "מחוך" האחראי לגמישות ולמראה הצעיר והמהודק, מתמעט ונחלש במרוצת השנים.

צריכת תוסף הקולגן מחזקת ומשפרת גם את תפקוד מפרקי הגוף עם השפעה משמעותית על צפיפות העצם – דבר שיכול להפחית את הסיכון למצבים כמו בריחת סידן (אוסטאופורוזיס).

את קולגן הנעורים הזה, קצת מגזימה, כי את הנעורים לא ניתן להחזיר, אבל להאט את קצב ההזדקנות ניתן בהחלט, אפשר להפיק מבקר, עופות ודגים. ובנייצ'רס פרו, בעקבות מחקרים מדעיים קליניים אמינים, התברר שתוסף קולגן שמקורו בדגים, כמו זה שהם מייצרים בשם טרומרין, הוא יעיל ועוצמתי במיוחד. בין היתר בשל יכולת ספיגת הנוזלים שלו. עור יבש נראה דהוי ומבוגר כידוע. ספיגת נוזלים מסייעת למראה רענן.

לא חסרים תוספי מזון המכילים קולגן, אבל אנשי נייצ׳רס פרו הגיעו למסקנה שכמות של 10 גרם במנה יומית, מניבה את התוצאה הטובה ביותר. המוצר שהם מציעים, אבקת קולגן בשקיקים של עשרה גרם שניתן לערבב בנוזלים קרים וחמים, ואין לה טעם או ריח מורגשים, כפי שנוכחתי בהתנסות אישית, מניבה שינוי לטובה במראה הפנים כבר בתוך 6 שבועות.

והנה שתי הבטחות משכנעות נוספות ששמעתי מפי אנשי החברה: א. אבקת הקולגן טרומרין שסימן ההיכר שלה הוא עלה ירוק בצורת לב על אריזותיה, מיוצרת בטכנולוגיות מתקדמות תוך שמירה על מבנה החלבון הזה ושמירה על תכונותיו הביולוגיות (יש בהחלט תוספי קולגן באיכות גרועה כתוצאה מייצור וחומרי גלם זולים יותר, וחשוב להימנע מהם). ב. שהמוצר מיוצר בתנאים מחמירים מבחינת הכשרות ובהשגחה צמודה. מדובר בכשרות פרווה של מרכזי רבני אירופה, ועד הכשרות EK והרבנות המקומית של נוף הגליל.

בכל הקשור לכשרות, קולגן טרומרין של נייצ'רס פרו מופק בתנאים מחמירים ביותר מבחינת הכשרות ובהשגחה צמודה. למוצר הדגל קולגן טרומרין יש כשרות פרווה בהשגחת מרכז רבני אירופה, ועד הכשרות EK, ובהשגחת הרבנות המקומית נוף הגליל.

אגב, לשאלת הפופולריות הגואה של תוספי המזון מסבירים בנייצ'רס פרו, שהיא נובעת בין היתר מבהלת מגפת הקורונה, מתוחלת החיים המתארכת ומהרצון לפתור בעיות בריאות ללא תרופות, בטיפול עצמי. וזו ההזדמנות לשנן את רשימת התוספים המקובלים: לחיסון כללי, ויטמין C ו-D3. להשלמת חוסרי תזונה, ברזל, B12 וסידן. להרגעה נשית, זעפרן. לאנטי אייג'ינג, קולגן כאמור וגם אנטי אוקסידנטים וכורכומין.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.