פורסם by & קטגוריה הורים, ילדים, לא מתויג, עיצוב.

האם תיקי אוכל בצורת כלי נגינה ובעלי חיים יגרמו לילדינו בגיל הגן והיסודי לאכול ביתר חשק את הכריכים שאנחנו שולחים איתם ללימודים, או ירככו את חששותיהם מהמעבר ממעון ומשפחתון לגן טרום חובה ולכיתה א'. שאלה. אבל הורים רבים ועוד יותר יצרני תיקים, משוכנעים שהתשובה חיובית. עובדה, שלקראת שנת תשפ"ג הושקו כבר מוצרים צבעוניים ומשעשעים שכאלה.

סקיפ הופ. צילום אסף לו

הגעתי למסקננה הזו כי למרות שאנחנו עדיין עמוק בתוך "החופש הגדול בחנויות כלי הכתיבה ובקניונים פותחים בירידי החזרה לבית הספר. התמקדתי בתיקי הגן כי הם מושקעים עיצובית במיוחד. רובם ממש לא זולים, אבל אם ההשקעה הראשונית תגרום לכך שהקטנים לא יחזרו הביתה עם כריכים שהתבשלו בחום, הזדקנו והעלו עובש  – דיינו.

סקיפ הופ. צילום אסף לוי

כך למשל השיק המותג סקיפ הופ בין היתר תיקי גן ותיקי אוכל שומרי קור וחום בצורת כלב פאג, קואלה, כריש, פלמינגו, לאמה, ג'ירפה, דבורה, חיפושית, כלב, פרפר, שועל ועוד. ולמי שמעדיף קולקציית ספארק הכוללת: תות ,קשת בענן, רובוט, וטיל. הם עשויים בד עמיד, יש להם כיס צדדי מבד רשת, כתפיות מרופדות, בקבוקי שתיה תואמים וטווח מירים שבין כ-90 לכ-190 שקלים, תלוי אם מדובר בערכה שלמה עם קופסת אוכל ובקבוק עם קש. קופסת אוכל לבדה עולה כ-51 שקלים, ובקבוק כ-40 שקלים. ניתן להשיג ברשתות קרטרס, אושקוש ו- O& H

SCOOP צילום עמירם בן ישי

בסניפים של רשת SCOOP יש תיקי גן בצורת חד קרן, דמות LOL, תיקים בשילוב פייטים, חלקם עם גלגלים, וטווח מחיריש של כ-30 עד כ-100 שקלים.

SCOOP צילום עמירם בן ישי

YOLO, רשת המתנות והציוד לבית הספר, מציעה טווח רחב מאוד של ציוד, ממכשירי כתיבה וע תיקי יסודי ותיכון עם גב אורטופדי, אבל כאמור התמקדתי בתיקי הגן, ובתחום הזה יש תיקים שומרי חום וקור, מאוירים בצבעוניות עזה, עם מקום לבקבוק מים, רוכסן מצד אל צד לנוחות הטף, והמחיר 89 שקלים. מעניין לגלות שם גם קופסאות אוכל בסגנון רטרו מפח, ב-69 שקלים, ותיק אוכל קומתיים שאפשר לשמור בו מגוון מאכלים ליום שלם של חוגים או טיול. העיצובים המיוחדים מיוצרים בסדרות מוגבלות.

גאדג'טשופ

גאדג'טשופ, חנות גאדג'טים ומתנות עם תיקי אוכל בצורת גיטרה (109 שקלים), או ראש דינוזאור פוער את פיו  ורצועת אחיזה המעוצבת כמחסום פה (139 שקלים), ויש שם גם קופסאות אוכל עם סוגרי מתכת וידית. ניתן להשיג בין היתר באתר- www.Gadgetshop.co.il

סקצ'רס

מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מציע תיקי גן לילדות בהשראת קולקציית Twinkle Toes עם פאייטים בצבעים מתחלפים ופאצ'ים מבד דמוי ג'ינס ורצועות גב מתכווננות, כיס קדמי בסגירת רוכסן וכדור פרווה צבעוני. כ-150 שקלים.

YOLO
קניון עופר רחובות צילום רותם גלאם

למי שמתקשה לעמוד במחירים האלה או מחפש סגנונות אחרים, יש ירידים ברוב הקניונים. במרכז עופר בילו סנטר אאוטלט, למשל, נפתח אוהל ענק של קרביץ, אם אלפי פריטים ומגוון גדול של מותגים וכל פריטי הציוד לגן ולבית הספר. מעשר בבוקר ועד תשע בערב ועד 31 באוגוסט.

הוסטס מבית חברת אינטרסן. צילום אפרת אשל

ואם אתם בקטע של שקיות, ומשתדלים להימנע משקיות הפלסטיק הבלתי מתכלות, המותג הוסטס מבית חברת אינטרסן מציע עכשיו שקיות אוכל מנייר מעוצב השומרות על טריות המזון. חבילה של 50 יחידות עולה כ-9 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.