פורסם by & קטגוריה בריאות, לא מתויג, מזון ומסעדות, סל המזון, תוספי בריאות.

טרנד חטיפי הבריאות פופולרי כידוע יותר משנה לשנה. שתי תוספות חדשות, איכותיות במיוחד, שנתקלתי בהן באחרונה, מפתיעות גם מבחינת הטעם וגם מבחינת זריקת המרץ שהן מוסיפות להרגשה הכללית של כולם, במיוחד למי שפוקדים חדרי כושר או נוהגים לעשות הליכת ספורט יומית.

החטיף המומלץ ביותר, מהתנסות אישית, עשוי על טהרת החלבון ושמו H24 Achieve. משווקת אותו חברת הרבלייף, ויש לו חמש מעלות מרשימות: טעם של שוקולד מריר איכותי

(בעיני את זה חייבים להזכיר ישר בהתחלה, כי עם כל הכבוד לבריאות, צריך שיהיה טעים כדי שנתמיד), הוא דל סוכר , דל קלוריות (210 לחטיף), מכיל 21 גרם חלבון ונתון במארז יפיפה (ראו בתמונות המצורפות).

אבל אין כידוע שלמות מוחלטת בעולמנו: הוא לא זול. מארז של שישה חטיפים עולה 116 שקלים. מצד שני, כפי שנהגה אמי לומר, שווה יותר להשקיע כסף במה ששומר על הבריאות מאשר בתרופות כשכבר אין בריאות.. ואיך משיגים? – מבררים באתר של הרבלייף:  http://herbalife.co.il

חברה נוספת המשווקת מוצרי בריאות היא ויגן פרנדלי שהחלה לשווק חטיפי אצות קלויות באמצעות המותג מאסטר שף. לאצות כידוע מייחסים סגולות בריאותיים רבים, ובהן חיזוק המערכת החיסונית והורדת כולסטרול רע. מדובר בחטיף מלוח, שמתאים גם לילדים כאשר מוסיפים אותו לסלטים, מרקים, נודלס ועוד. המארז המכיל 9 אריזות אישיות של 5 גרם כל אחת, עולה כ-26 שקלים. ניתן להשיג בחנויות מובחרות וברשתות שיווק.

ואם כבר נכנסנו למוד של בריאות, אזכיר את מלך הגינה בתחום הזה: השום. שיר הלל לתרומתו הגדולה לטעם של תבשילים ומאכלים כתב מזמן חיים נחמן ביאליק (אם לא קראתם, חפשו את יצירתו "אלוף בצלות ואלוף שום" ותודו לי), אבל היום מכירים גם את תרומתו העצומה לבריאות הלב, הכבד, לחץ הדם , הסוכרת, דלקות ושפעות.

הבעיה, כבר אמרתי שאין שלמות בעולמנו, היא לקלף ולכתוש, ולא צריך לפרט יותר מדי, כל מי שניסה, יודע. אז  אפשר להעזר בקוביות השום הכתוש והקפוא של חברת דורות. הודות להן התרגלתי והתמכרתי להוסיף שום למרקים, חביתות, ואפילו טחינה וחומוס. ניתן להשיג במקררי הקפואים ברשתות השיווק.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.