פורסם by & קטגוריה מזון ומסעדות, סל המזון, תבשילים ועוגות.

כשהתיאבון מגמגם בימים החמים של יולי (הלוואי עלי. אישית לא מכירה תופעה כזו), כדאי לעודד אותו עם מוצרי מזון חדשים. למשל הפסטות הטריות המיוצרות בשיטה איטלקית של חברת "פסטה ריקו". את מוצריה הכרתי לראשונה במסעדות איכות חלביות. כדאי לשלב אותם גם בבישול הביתי. באחרונה היא השיקה בשוק הפרטי ארבעה סוגי רביולי, שני סוגי פסטה טריה, ופולנטה. לשוק המוסדי היא משווקת גם כדורי פיצה, רטבי עגניות וקינוחים, כולל פנקוטה ורביולי שוקולד.

פסטה ריקו. צילום אימאג'ארט

צריכים להנפיק מהר וקצר ארוחת צהריים, והילדים מבקשים נקניקיות? עד תשעה באב יהיו אלה נקניקיות של תחליפי בשר כמובן, אבל לאחר מכן, חשוב שיהיו אלה נקניקיות באיכות גבוהה ועם ערכים תזונתיים ראויים. דוגמה: נקניקיות הבקר החדשות של "מעדני יחיעם" . הן עשויות לדברי החברה ממאה אחוזים בשר בקר, ללא גלוטן ועם 14% חלבון. ניתן למצוא ברוב רשתות המזון והחנויות המובחרות בארץ.-20 שקלים לאריזה של 280 גרם. הגשתם אותן לילדים שטענו באוזני שהם שבעים ולא רוצים לאכול בכלל, ואחרי ביס אחד הם הכריזו: "שווה" וגמרו את כולן.

יחיעם. נקניקיות פרימיום

כדי לשפר את תדמיתי כבשלנית, לאו דווקא תואר שאני מצטיינת בו בדרך כלל, הגשתי באחרונה בארוחת הצהריים המשפחתית סלטים ותבשילים שונים עם הרטבים החדשים של המותג מאסטר שף.

מאסטר שף. רטבי מיונז בבקבוקים לחיצים. שלושה להיטים: מיונז ספייסי, מיו-קטש, ומיונז עם פטריות כמהין

לנקניקיות ולתפוחי אדמה אפויים צירפתי רוטב ברביקיו דבש (יש למאסטר שף גם רוטב ברביקיו קלאסי חדש) – כ-13 שקלים לכ-520 שקלים, ואת הסלטים תיבלתי במיונז הפרימיום המכיל פטריות כמהין (כ-14 שקלים), וקיבלתי מחמאות שבעצם לא הגיעו לי אלא למותג שהשיק בימים אלה בבקבוקים לחיצים 6 ממרחים,  ובהם מיונז בתיבול עגבניות (מיו-קטש, ערבוב מיונז וקטשופ. מוצלח מאוד), מיונז פיקנטי ועוד.

מאסטר שף. רוטב ברביקיו. צילום מאי אלין

השתיה בארוחה שהיתה כולה על טהרת המוצרים החדשים הייתה משקאות מוגזים בפחיות בטעמי פירות שמייבאת חברת בראל אלון. הם ללא ממתיקים מלאכותיים וללא נתרן וכוללים 15 טעמים. ניסינו  את כולם -מנגו, קוקוס, פסיפלורה, פירות יער, פטל חמוציות, אשכולית, היביסקוס, קי ליים, לימון, ליים, תפוז, אבטיח, אגס-אפרסק, משמש ומנדרינה. אגב, למקומות הראשונים הגיעו טעמי המנגו, הלימון והפסיפלורה. 5-7 שקלים לפחית של 335 מ"ל.

בראל אלון. מים מוגזים בטעמי פירות. צילום טל טרי

ואז הרגשתי שעשיתי את שלי, והרשיתי לעצמי להתרווח עם עוגיות ריבה חדשות של אחווה. פרווה כמובן בכשרות בד"צ העדה החרדית.

עוגיות אחווה אלה הן ללא תוספת סוכר ובכשרות פרווה.. כ-7 עד כ-9 שקלים לאריזה של  350 שקלים. שאפו על המחיר.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.