פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, חידושים ופטנטים לבית, מזון ומסעדות, סל המזון, עיצוב, תערוכות.

אחרי שלמדנו לייצר יין איכותי בעשרות יקבים, רבים מהם פרטיים או משפחתיים, ולמדנו לשתות יין, לזהות את הזנים (שרדונה, פטיט ורדו, קברנה סוביניון וגו'), וחלקנו גם לגלגל על הלשון מושגים כמו יישון, טרואר וארומה – הגיע העת לשלב הבא. לדור ה-2.0 בהשאלה מעולם הניידים וההייטק.

ברימאג. המוצרים החדשניים מוצגים בתפאורת על חלל

לדור שיכניס לבית את מקרר היינות, מייבאת חברת ברימאג בזיכיון בלעדי של המותג הצרפתי סומלייר, את המקררים המאפשרים לאחסן נכון ולשתות כל סוג בטמפרטורה המתאימה לו. לרכוש מדחום יינות, להתעניין בסוגי הקירור (למשל סרקולציית אוויר), לווסת את מעלות הצלזיוס (מ-5 ועד 20), בהתאם לסוג היין, ולהתהדר בתצוגה דיגיטלית בזכוכית מחוסמת.

ברימאג היא חברה המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי חשמל לשימוש ביתי, כמו בייביליס, קנווד, דה לונגי, בראון ועוד, ואתמול הציגה ב"גבריאל תרבות ואירוח" בנס ציונה, בפני קניינים ואנשי תקשורת, את מגוון המוצרים החדשניים שהיא מייבאת. ביניהם בלטו לעיני כאמור מקררי היין של המותג הצרפתי האיכותי סומלייר, שהיא קיבלה עליהם זיכיון לייבוא, שיווק ושירות בלעדיים בישראל.

יאיר רוזן, מנכ"ל ברימאג משוכנע שהצרכן הישראלי בשל להתייחסות רצינית ליין שהוא קונה, ושבתוך זמן לא רב בכל בית בארץ יהיה מקרר יינות. מה גם שהמחיר ההתחלתי של מקרר יין ביתי יהיה נגיש: 1990 שקלים.

ברימאג. .מקרר יינות של סומלייר כחלק מריהוט הסלון

ראיתי בתצוגה גם מקררים גדולים ויקרים יותר, שניתן לאחסן בהם 185 בקבוקים, ושיש בהם מדפים ואזורים בטמפרטורה שונה לכל סוג יין, ומחירם מטפס עד כ-18 אלף שקלים. יש גם מקררים עם מדפים מעץ בוק, כאלה עם רגליים מתכווננות, עם רשת אוויר נשלפת, נגד קרינת לד, ויסות אלקטרוני ועוד.

ברימאג. אולם התצוגה. מראה כללי

הציבור הרחב והמתעניינים בתחום יוכלו לראות מקרוב את כל המגוון של סומלייר בתערוכת היין שתתקיים בהיכל התרבות בתל אביב במהלך החודש הבא, פברואר 2023.

עד אז הנה כמה מהתמונות המצורפות של המקררים ושל העיצוב המרשים של התצוגה בסגנון על-חלל עם בובות אסטרונאוטים ויצורים דמיוניים דמויי תמנונים מתכתיים רבי זרועות.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.