פורסם by & קטגוריה הורים, השקות ופתיחות, טיולים, ילדים, נופש, פנאי.

"חום יולי אוגוסט" מתחיל בשבת הקרובה, יחד עם "החופש הגדול", ומה מתאים יותר להפיג אותו בחברת הילדים מאשר אתרי מים וקרח? זו כמו כל שנה תהיה שעתו הגדולה של היכל הקרח הוותיק אייס פיקס בחולון, במפרץ שלמה פארק פרס, ותאומו בבאר שבע. קשה להתחרות בקסם ההחלקה על משטח קרח קריר כאשר בחוץ נמסים מזיעה ועליו רצוי ללבוש סווצ'ר עם שרוולים ארוכים. ביולי בימים שני ורביעי יחלקו שם במחיר כרטיס הכניסה גם ארטיק, ויהיו מופעי החלקה אמנותית ללא תשלום נוסף. לעוד פרטים:

כיף על הקרח. ICE PEAKS

ומקרח, למים. פארק המים הגדול במדינה הוא ימית ספארק חולון, הנקרא גם ימית 2000 וכולל 28 מגלשות אקסטרים, מרוץ, היי ספיד, סופר קמיקזה, אבובים, תותחי מים, דליי מים מתהפכים מגבוה, בריכת גלים, בריכת ערבול, בריכה אולימפית, תעלת סחף ועוד.

ימית 2000. סנאפ, המרכז החברתי לצילום

לקטנים יש שם את "עולם הילדים" עם מגלשות קצרות, משטחי התזה, בריכת פעוטים מוצלת ושעשועי מים. ולמבוגרים מרבדי דשא, ובתוספת תשלום של 20 שקלים, מתחם ספא שניתן להגיע אליו במעלית עם 5 בריכות ג'קוזי בטמפרטורות שונות, חמאם תורכי, סאונות יבשות ורטובות ומרפסת מנוחה. סיבה לכל המשפחה לקבוע להגיע ליום שלם.

ימית 2000. סנאפ, המרכז החברתי לצילום

מנכ"ל הפארק דורון גבאי מספר שלקראת עונת הרחצה הנוכחית שודרגו ונוספו כרי דשא, הדק באזור מגלשות המרוץ הוחלף בשבילי בטון, וחודש מתחם האוכל. לפרטים נוספים: 03-6506500

כפר בלום. הקייקים. צילום יוסי אלוני

נוסעים צפונה? – אין על שיט אבובים בנחלי הירדן. אחד המסלולים הקסומים שבהם הוא באתר קייקי כפר בלום, שבקרבתו מתחם אוהלים ממוזגים ומאובזרים (שקעים חשמליים, מקרר עם מקפיא, תאורה, מיטות עם כריות, סדינים וציפיות, מרפסת דק מעץ, מי אמר בית מלון ולא קיבל אותו באוהל…). ומחוץ לאוהלים – פארק חבלים, קיר טיפוס בגובה 12 מטרים, אומגה, וכמובן קייקים. מניסיוני האישי והמשפחתי, שיט קייקים הוא נקודת השיא של כל טיול צפונה בקיץ. המסלול מתאים מגיל 5 ועולה 114 שקלים ליחיד לפני הנחות שניתן להשיג באינטרנט ובמועדוני צרכנות. לפרטים -04-6902616, ובאתר:

www.kayaks.co.il

חווימה. צילום עין השופט הפקות

איך אפשר קיץ בלי כנרת. השנה הרשו לעצמכם את "חווימה": שייט עצמי לכל המשפחה בסירות מנוע, בהן מגיעים לנקודות נסתרות ובלתי מוכרות לחופי האגם. השיט העצמי לא דורש רישיון מיוחד. בכל סירה יש מסך טאבלט ועליו מערכת ניווט, מפה והדרכה קולית. לפני שיוצאים לדרך מקבלים הדרכת בטיחות וחייבים לחגור אפודות הצלה. בכנרת גם מסתובבת יחידת פיקוח עם משקיף. לפרטים והרשמה:

/havayama.co.il

072-331-7825

אטרקציית מים יחידה במינה ממתינה בראש הנקרה שעל גבול לבנון. מהמקומות המקסימים ביותר בארץ ישראל.

ראש הנקרה. סיור עששיות

בימי שישי השנה ייערכו בנקרות סיורי שטח בטיולית פתוחה אל שמורת רכס הסולם – הגליל המערבי מזווית שלא הכרתם – בשעות 11:00, 12:30, 14:00 ו-15:00. וכמובן הירידה ברכבל אל הנקרות הכחולות המרתקות. ויש חידוש גם למי שהגיע כבר לראש הנקרה פעמים רבות: החל מהשעה 19:30 יתקיימו סיורי עששיות, עם הדרכה. הסיור בהרשמה מראש:

ביאנקיני. הבריכה

אחרון חביב כפר הנופש ביאנקיני בצפון ים המלח שקיים כבר 22 שנים ולראשונה מציע רחצה נפרדת לגברים ונשים החל מ-30 ביולי ועד 31 באוגוסט.

בהחלט כל הכבוד בהתחשב בכך שלאורך כל חופי ים המלח לא היה עד כה מקום מותאם לציבור הדתי. בעבר היו בביאנקיני אירועים סגורים לשומרי מצוות והשנה כאמור ערבי שלישי וחמישי יהיו עבור גברים, שני ורביעי עבור נשים, בשעות 19:00-23:00. בנוסף, בימי חמישי ייערך ערב צ'ולנט, בירות ושתיה קלה (כולל אופציה לקנות ולקחת). בערבים נהאלה תושמע מוסיקת אווירה יהודית/חסידית, הצוות יתלבש בצניעות, ולדינה דגן בעלת המקום חשוב שנדע שיש בכפר הנופש הייחודי שלה בית כנסת עם שני ספרי תורה וסידורים. לעוד פרטים: 02-9400266

ביאנקיני. בית הכנסת

https://biankini.co.il

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.