פורסם by & קטגוריה בריאות, מזון ומסעדות, סל המזון, תבשילים ועוגות.

את הדוכנים של rebar  זיהיתי תמיד בביקורי בקניונים לפי זר של לקוחות שהקיף אותם כמעט תמיד. מדי פעם הצטרפתי בעצמי לממתינים, בהתחלה מתוך סקרנות לגלות על מה המהומה, ובהמשך משום שהתמכרתי לשייקים שנוצרו במקום מול עיני והצדיקו את המוניטין שלהם כשילוב של טעם, בריאות ומקוריות. על ההצלחה העידה העובדה שהרשת הצליחה לתחזק 80 סניפים ברחבי הארץ. מאז פרוץ הקורונה, גם השייקים האלה, כמו הרבה דברים טובים אחרים, הפכו לנחלת העבר הנוסטלגי. אבל השבוע גיליתי שניתן להזמין אותם באתר rebar.co.il. הרשת הפופולרית החליטה להציע לציבור להזמין ולהכין לבד, באמצעות הבלנדר האישי, את שייק הפירות שלה על בסיס יוגורט או מיץ תפוחים, עם חומרי הגלם בערכה המגיעה על ידי שליח למחרת יום ההזמנה.

ניסיתי בעצמי: הגיעה קופסה עם 5 גביעים (אפשר להזמין גם 7 ו-10), ובתוכם פירות קפואים רחוצים, נקיים, חתוכים ומוכנים ביחד עם 2 בקבוקי יוגורט. אחרי שהכנתי את השייק הראשון וראיתי כמה זה קל ופשוט, שיתפתי גם את צעירי המשפחה. מה שצריך זה רק למזוג את  היוגורט או את מיץ התפוחים לגביע, להוסיף 3 קוביות קרח (לדעתי לא חובה. אנחנו שתינו את השייק שהתקבל ללא קרח, והוא עדיין היה צונן לגמרי הודות לפירות הקפואים), ואז ללחוץ על כפתור הבלנדר לדקה או שתיים, עד שמתקבל המרקם הסמיך המוכר.

חומרי הגלם של השייקים האלה דלים בשומן ונתרן, נטולי תוספי טעם, ריח, צבעי מאכל או סוכר, ולדברי יעל בן נון, מנהלת השיווק במחקרים שהרשת יזמה, התברר כי רק כ-30% מאוהבי השייקים מכינים אותם בבית. הסיבה: מורכבות ליקוט החומרים, סירבול וחוסר אחידות, שמביאים לתוצאה לא מספיק טובה. המארזים המוכנים שמגיעים הביתה מאפשרים להתגבר על כל החסמים האלה, ולהגיע לטעם, מרקם וטמפרטורה מדויקים. כרגע, השירות זמין בת"א, ר"ג, גבעתיים, רמה"ש, רעננה, הוד השרון, כפר סבא, הרצליה, פ"ת, בני דרור, נתניה ואבן יהודה, אבל מבטיחים שהוא עתיד להתרחב בקרוב לאזורים נוספים ברחבי הארץ.

ועכשיו לתכל'ס: א. כמה עולה התענוג. 90 שקלים ל- 5 משקאות. 119 ל-7 משקאות, ו-150 ל-10. המשלוח עולה 15 שקלים, אבל הוא חינם אם מזמינים ביותר מ-150 שקלים.

ב. המשקאות המוצעים נכון להיום, כוללים לפי בחירה תותים, אוכמניות, חמוציות, אננס, מנגו, ג'וגי ברי, פסיפלורה, בננות, שיבולת שועל, נענע, תרד, ספירולינה, גרנולה, פשתן, תאנים, אגוזים ועוד. הפירוט מופיע באתר וגם בעלון מיוחד המצורף לערכה. ואחרי ההתכנסות המשפחתית סביב השייקים האלה, השתכנעתי במסר של הרשת שאפשר לשכנע את כל הגילאים לצרוך משקה בעל ערך תזונתי גבוה בלי לוותר על הטעם.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.