פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, איפור ובישום, ביגוד, הורים, השקות ופתיחות, חגים, ילדים.

צילום נעמי גולן

סקארה. אני בחנות הקונספט לכבוד פורים בקניון הזהב בראשון לציון
סקארה. נועה סול מתן מאפרת את נויה דדון

שלוש בשורות ההופכות את ההכנות לפורים לקלות ומהירות יותר, הן החדשות המשמחות שלי לקראת חג התחפושות תשפ"ג. ומתנצלת בפני נעמי שמר הגדולה זכרה לברכה על הכותרת שלי בהשראת אחד משיריה.

מקס סטוק. סניף אושילנד

למי שאין תקציב, ופנאי לרכוש ו/או להכין תחפושת מושקעת: איפור קרנבלי שניתן ליישם בקלי קלות. מדבקות של נצנצים למצח וללחיים, צבעי איפור לגוף ולשיער, תוספות שיער, ג'ל צבעוני זוהר למריחה עם מכחולים, שפתונים בשלל צבעים, עדשות צבעוניות לעיניים, כובעים וקשתות של מיני מאוס. בתוך רבע שעה גם הילדים וגם המבוגרים משנים לגמרי הופעה ומראה ובמחיר מינימלי: 10 עד כ-40 שקלים למוצר. הפלא הזה מתרחש בחנות הקונספט של רשת סקארה, שנפתחה בשבוע שעבר בקניון הזהב בראשון לציון ותישאר פתוחה עד 8 במרץ.

סקארה. נועה סול מתן מדביקה נצנצים לפנים של נויה דדון. שימו לב גם לציפורניים של נועה

בהשקת החנות בה נכחתי, הדגימה נועה סול מתן, שגם עיצבה את התפאורה הקרנבלית השמחה כולל אפקטים מהממים של פירוטכניקה ותאורה, וסרטוני הדגמת איפור פורימי על מסכים סביב החנות, איך מתאפרים נכון- על פניה של הדוגמנית הצעירה נויה דדון.

סקארה. סניף הקונספט בקניון הזהב. צילום אלי אטיאס

כדי להקל עוד יותר את משימת התחפושות לפורים, אפשר להזמין את האביזרים וערכות הצביעה בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ, באתר ובאפליקציית וולט, ולקבל את ההזמנה הביתה בתל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, בת ים, כפר סבא, רעננה, חיפה ונתניה. ולמי שרוצה להגיע לחנות עצמה, היא תהיה פתוחה במוצאי השבתות הקרובות החל מכשעתיים וחצי אחרי צאת השבת.

מקס סטוק. נעמה שיזף בפאה פורימית

חיים קלים מסוג שני מציעה רשת מקס סטוק: כ-1700 פריטי תחפושות, הקולקציה הגדולה ביותר בארץ, במחיר ממוצע של כ-50 שקלים לתחפושת במידות מגיל חצי שנה עד אקסטרא לארג' לגברים. וכ-20 שקלים לחלקי תחפושת כמו פאות צבעוניות, חצאית טול או כנפיים של פרפר. מדובר במחירים המתחרים בגדול בתחפושות שרבים התרגלו להזמין אונליין מרשתות ענק בסין ובמקומות אחרים, ולא תמיד הגיעו בזמן או במידות הנכונות. לצד מאות אביזרים של כתרים, כובעים, שרביטים, ותחפושות ובהן גם מהמסורת היהודית כמו רחל אמנו ורבי נחמן,  יש ברשת הזו גם סלסילות וכלים חד פעמיים למשלוח מנות.

מקס סטוק

החידוש השלישי לא קשור למחירים זולים כל כך, למרות שיש עליהם מבצע הנחות, אלא לקלות ההזמנה: רשת שופרסל אונליין, מציעה לראשונה בפלטפורמת קניות חדשה בשם מרקטפליים אונליין, מבחר גדול של תחפושות וחלקי תחפושת, וגם מסכות ופיאות. דוגמה למבצע ההנחות לקראת פורים: תחפושת כריש לילדים ב-149 שקלים במקום 249.ההזמנות נשלחות לבתים בכל רחבי הארץ.

מקס סטוק

בתמונות המצורפות רואים אותי נכנסת לאווירה בסניף אושילנד של מקס סטוק עם קרניים מוזהבות, את נכדתי נעמה בפאה אדומה , פנים של דוגמניות עם קשתות, תחפושת כלב ותחפושת ליצן מפחיד.

סקארה. אני עם נועה סול מתן ונויה דדון

מההשקה בסקארה בקניון הזהב רואים אותי עם אוזני מיני מאוס, את נועה סול מתן מאפרת את נויה דדון, אותי מצולמת עם שתיהן, ומראה כללי של חנות הקונספט המדהימה שצילם אלי אטיאס.

שופרסל מרקטפלייס

ותחפושת הפילפילון המתאימה לגילאי 6-12 חודשים, היא מהמבחר של שופרסל מרקטפלייס אונליין.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.