פורסם by & קטגוריה חגים, מזון ומסעדות, סל המזון, תבשילים ועוגות.

היצרנים והיבואנים בתחום המזון, בניגוד למסעדנים, כמעט שלא סבלו מהאטה בשנת הקורונה, להיפך, אנחנו בעיקר קנינו מצרכים, בישלנו ואכלנו, אבל לקראת פסח, הם נכנסים לפעילות מואצת. כך למשל המותג האיטלקי ברילה, משיק לראשונה בישראל סוגים שונים של פסטה, כשרים לפסח לאוכלי קטניות. זה הרגע לומר שחלק ניכר מהחידושים לחג המצות הם לאוכלי קטניות.

פסטה ברילה. כשרה לפסח. צילום אסף לוי

הסדרת של ברילה לפסח, עשויה מתערובת של קמחי תירס לבן וצהוב ומאורז ללא גלוטן, וכוללת ספגטי, פוזילי (צורת בורג המאפשרת לכל רוטב להיכנס בין החריצים ולעטוף מכל הכיוונים), ופנה. כ-13 שקלים לאריזה.

חלבה בראכה לפסח, לאוכלי קטניות

חברת בראכה שאני מכורה לטחינה הגולמית שלה, משיקה לפסח חלבה שאמית אוורירית ומושלמת בטעם וניל באריזה עגולה עם סימני חיתוך, הכוללת מיקס פיצוחים: פיסטוקים, אגוזי מלך, פקאן וקשיו. יש לה כשרות לפסח של בד"צ בית יוסף, 28 שקלים ל-500 גרם.

ליימן שליסל. ממתקי שוקולד ואגוזים כשרים לפסח. טופיפי

לנמנעים מקטניות בפסח היבואנית הוותיקה מציעה את ממתק השוקולד טופיפי, באריזות מהודרות, שהממתקים בתוכם מורכבים מאגוז לוז שלם מצופה בקרמל וקרם נוגט ועליו מטבע שוקולד חלב. כ-22 שקלים ל-250 גרם מחיר מבצע לחג. מומלצת גם בונבוניירת מרסי שליימן שליסל מייבאת, כשרה לפסח, ומכילה אצבעות שוקולד שכל אחד עטופה בנפרד, ב-8 טעמים שונים. כ-22 עד כ-45 שקלים תלוי בגודל. ועל אלה נוספים במרכולים חבילות שי בהרכבים שונים שהחברה מייבאת.

ליימן שליסל. מרסי. אצבעות שוקולד כשרות לפסח

לחובבי מתוק הנמנעים מקטניות אני ממליצה על הסילאן הטבעי הכשר לפסח של חברת מיה תעשיות מזון, בבקבוק לחיץ, עם כשרות בד"צ מהדרין, וסימון של תו ירוק של משרד הבריאות. כ-17 עד כ-18 שקלים ל-470 גרם.

קליית גת. צילום עמית שטראוס

קליית גת השיקה סילאן טבעי ללא תוספת סוכר בבקבוק לחץ. לסילאן שלה כשרות מהודרת של חתם סופר בני ברק ומחירו כ-22 שקלים ל-840 גרם.

קליית גת.חמאת בוטנים כשרה לפסח לאוכלי קטניות. צילום עמית שטראוס

קליית גת מרחיבה את סל מוצריה הטבעיים גם בכשרות של כל ימי השנה, למשל חמאת בוטנים טבעית וטבעונית בעלת סימון VEGAN FRIENDLY, ללא סוכר ומלח, עשירה בחלבון ודלת פחמימות. כ-15 שקלים לצנצנת של 300 גרם. עוד מוצר טבעוני של קליית גת בכשרות של כל ימות השנה הוא ממרח שקדים טבעי, כ-35 שקלים ל-300 גרם.

מיה תעשיות מזון. חמאת בוטנים כשרה לפסח לאוכלי קטניות. צילום אסף לוי

חמאת בוטנים מסתבר, נכס צאן ברזל של המטבח האמריקני, כובשת בהדרגה גם את החך הישראלי. מיה תעשיות מזון, אחת היצרניות הגדולות במדינה, השיקה באחרונה חמאת בוטנים קראנץ' עם שברי בוטנים, שבמבחן טעמים של נער בן 11, גילוי נאות – נכדי אביטוב, ילד מכור לחמאת בוטנים, נבחרה כמוצר "הכי הכי טעים". בנוסף, השיקה מיה חמאת בוטנים טבעית ללא סוכר. בוטנים כידוע מכילים כמויות גבוהות של ויטמינים, חלבון, חומצות שומן חיוניות וסיבים תזונתיים. כ-12 עד כ-15 שקלים ל-510 גרם.

אביטוב גולן במבחן חמאות הבוטנים. צילום נעמי גולן

לתחום מוצרי הבריאות שייכים גם הקרקרים החדשניים של המותג FREE העשויים מאפונה או מחומוס. הם משביעים מאוד, ללא סוכר, שמן או חומרים משמרים.

קרקרים מאפונה ומחומוס בגודל מיני

הקרקרים האלה עשירים בסיבים תזונתיים וחלבון. ב-6 יחידות יש 106-116 קלוריות. כ-12 שקלים ל-120 גרם.

אחוה. עוגת שמרים קראנץ' שזכתה במקום הראשון במבחן ערוץ 13

חברת אחוה, ששנים רבות התפרסמה בחלבה שלה, החלה בשנים האחרונות לייצר גם עוגות ובאחרונה זכתה בכבוד גדול כאשר עוגת שמרים קראנץ בטעם שוקולד שלה, זכתה במקום ראשון במבחן שנערך על ידי רשת 13 שהשתתפו בו גם עוגות מקבילות של עלית, אסם ועוגל'ה. כדי להתרשם בעצמכם, מומלץ שתחממו את העוגה הזו לפני שתפרסו ותאכלו ממנה. 9-10 שקלים.

לואקר. כבוד לצרכן הישראלי עם העוגיות החדשות

כבוד לצרכן הישראלי חובב המתוקים, עשתה באחרונה חברת לואקר העולמית, כאשר החליטה שישראל תהיה הראשונה בה היא תשווק את עוגיות הפרמיום שלה, תחום חדש מבחינתה. והסיבה: הישראלים הם הצרכנים הגדולים ביותר בעולם לנפש של מוצרי לואקר במשך שלוש שנים ברציפות. העוגיות החדשות מצופות כולן בשוקולד המיוחד של החברה. מדובר בשלושה סוגים: עוגיות פתיתי שלג, הכי טעימות לטעמי, ומתחרות בהן בהצלחה עוגיות אגוז לוז ועוגיות שקדים. כ-15 שקלים לאריזה, לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מעדני יחיעם מהדרין

ועכשיו משהו למעדיפים מעדני בשר: חברת "מעדני יחיעם" מחדשת עם כשרות מהדרין של "קהילות" ו"עטרה בית יוסף" לנקניקים ולפסטרמות שלה, המשווקים באריזות נוחות של 300  ו-400 גרם.

תחליפי בשר Wonders of Nature

אוהבים את טעם הבשר אבל בתנאי שמדובר בתחליפי בשר? – הסטארט אפ הישראלי החדש Wonders of Nature משיק מוצר דמוי קציצות המבורגר בטעם ובמראה, אבל עשוי מאפונה, סויה, סלק, ליקופן עגבנייה, סיבים תזונתיים, חמאת קקאו, וחרוב. נטול גלוטן, כולסטרול, שומן טראנס, או סימון אדום ועם התווית הטבעונית "ויגן פריינדלי". אגב, ידעתם ש-5% מהישראלים הם טבעונים, ו-13% מהתל אביבים – טבעונים!

שופרסל. הסדרה האסיאתית

החידוש האחרון להיום מגיע מרשת שופרסל: סדרת מאכלים אסיאתיים המגיעים ממפעלים בתאילנד, סין וממייטנאם. מתברר שהישראלים הפכו לחובבי המטבח של המזרח הרחוק. הסדרה כוללת אטריות אורז, נודלס להקפצה, דפי אורז וטפיוקה, ורטבי סויה, קארי ועוד. 9.80 עד 10.90 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.