פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, השקות ופתיחות, חברה, לא מתויג.

גילוי נאות: יש לי נטיה להתייחס בלגלוג סלחני, לפעמים דווקא ביקורתי-ארסי, לכל תת התרבות הנחותה של הרשתות החברתיות מסוג אינסטגרם וטיק טוק, במיוחד לנערות שגילו שהן פוטוגניות ומצטלמות בכל אתר במינימום בגדים, מקסימום שפתיים בוטוקסיות שלופות קדימהו, והתואר "משפיענית רשת" או "פאשניסטה".

דניאלה אייפנברג. צילום אינסטגרם

אבל אתמול, בהשקה של חנות הפופ-ארט של בלוגרית האופנה והפאשינסטה, כן כן, התארים ההזויים האלה, דניאלה אייפנברג, במתחם הקניות עופר בילו סנטר, קצת השתנתה לי הסטיגמה. הנערה היפה, בת ה-24, החליטה לשתף את הציבור בבגדים יד שניה מהארון שלה, במחירים נגישים, וקראה ליוזמה בשם המתאים "הארון השקוף". מה שיפה כאן זה שגם 30% מהמכירות יועברו כתרומה לעמותת "רוח נשית" המקדמת עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות, וגם המסר של אחזור בגדים, רובם אופנתיים, ביניהם בלייזרים, מכנסיים מחויטים, כובעים, ג'ינסים וחולצות טי. מדובר בטווח מחירים של 50-300 שקלים, והובטח שכל יום תגיע לשם אורחת עם פריטי יד 2 מושקעים מהארון הפרטי שלה, למכור במחירים נוחים.

אני מצטלמת עם דתניאלה בפתיחת הפופ אפ "הארון השקוף" בעופר בילו סנטר

חנות הפופ אפ תישאר פתוחה עוד עשרה ימים בלבד, והקניה שם משלבת תחושה טובה של תרומה לחברה עם רכישה טובה של בגד טרנדי. מה גם שאנשי ההאאוטלט הסבירו שבאפליקציית My Ofer יהיו המלצות אופנה של דניאלה על פריטים שבחרה מחנויות ברחבי המתחם הנחשב לאאוטלט הגדול ביותר במדינה, כ-180 חנויות, ומי שירצה לקנות ייהנה מקוד קופון למימוש באמצעות האפליקציה.

דניאלה אייפנברג. צילום מהאינסטגרם שלה

לירון חיים מנכ"ל עופר בילו סנטר אמר על שיתוף הפעולה עם "רוח נשית" ועם אייפנברג: "המטרה היא לייצר תוכן חדש ואופנתי לאואטלט, עם ערך מוסף לצרכנים  המגיעים מכל רחבי הארץ". ודניאלה מוסיפה: "זהו מהלך המחבר את זירת הדיגיטל לרצפת המכירה ומעניק חווית קנייה אחרת".

ביום שישי יוצבו ליד "הארון השקוף" דוכנים של מעצבים ישראלים בתחום התכשיטים ותוצרת של שפים וקונדיטורים.

פריט מתפאורת ההשקה המושקעת אתמול במתחם עופר בילו סנטר

ב

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.