פורסם by & קטגוריה חגים, מזון ומסעדות, סל המזון, תבשילים ועוגות.

היה לי בשבועיים האחרונים חם מדי לאפות בבית, להתעסק עם סירים ומגשים, לעמוד שעות במטבח, ובכלל להשקיע מאמץ מיותר כשאפשר למצוא קיצורי דרך, וחיפשתי גם מתוקים חדשים וגם דרכים מהירות להכנת ארוחות. הנה כמה מאלה שמצאתי. נתחיל במתוקים.

ליימן שליסל. לואקר דק

לאוהבי וופלים (כמוני), מומלצים הדקיקים שבהם, של לואקר טינס (THINS) שכל אחד מהם עשוי משני עלי וופל דקים במיוחד וביניהם קרם יוגורט בטעם פטל, אוכמניות או אגוזי לוז. מדובר במהדורת קיץ חדשה וטעימה במיוחד בכשרות חלבית לאוכלי אבקת חלב נוכרי. כ-13 שקלים ל-150 גרם.

ליימן שליסל. חבילות שי לחגים

אפשר גם להקדים את הקניות של המתוקים לראש השנה עם חבילות השי החדשות של ליימן שליסל שאורזים בעלי מוגבלויות המועסקים על ידי חברת "המשקם". מחירם נע בין 67 ל-330 שקלים תלוי בגודל ובמגוון וניתן להזמינם גם טלפונית: 052-7966378 או 052-7966514.

מסטיק מנטוס בטעמי ענבים ודובדבן

 רעיון נוסף להמתיק את החך הם המסטיקים החדשים של מנטוס בטעמי ענבים ודובדבן, כ-10 שקלים לבקבוקון עם 30 יחידות, והסוכריות ללא סוכר של חברת "נאורברנד", בשלושה טעמים: תפוז, מנטה וחמאה עם מילוי שוקולד בלגי. הם מתווספים למגוון הקיים של החברה הזו, הכולל טעמי תות, לימון, אספרסו ומנטה אייס בלו. כשרות חלבית וחלב נוכרי. 7-8 שקלים לאריזה עם 12 יחידות.

נאוברנד. סוכריות ללא סוכר עם מילוי שוקולד בלגי

 ובתחום השתייה המתוקה יש סדרה חדשה של משקאות המכילים מים ותמציות פרי באריזה אישית או בקרטוניות של ליטר בשם שייק ספרינג (SHAKE) של בטעמי אננס, מנגו ופסיפלורה, בננה, תמר ותפוז, או בננה, אננס, קוקוס ופירות יער.

ספרינג. שייק מים ופירות

נעבור ממתוק למלוח עם שילובי ארוחות הטונה של חברת ריו מרה. מדובר בשילוב של טונה, ירקות ודגנים בקופסה אחת, בהרכבים שונים. למשל טונה עם שעועית אדומה, תירס ופלפל פינקטי. או טונה עם קוסקוס, גרגירי חומוס, אפונה ועגבניות שרי. או טונה עם אורז, שעועית וירקות בתיבול פיקנטי. בכ-16 שקלים יש לכם כך ארוחה שרק צריך לפתוח למענה מכסה של קופסה.

פסטה ריקו. רביולי. צילום אסף אמבם

גם פסטה טרייה בהכנה קצרצרה ניתן להכין, עם המבחר החדש של המותג "פסטה ריקו". מדובר ב-4 הרכבים מרשימים: רביולי במילוי גבינות, רביולי במילוי בטטה, רביולי תרד וריקוטה, ופלין פטריות וריקוטה בטעם כמהין. זו האחרונה כבשה את החך שלי במיוחד. אבל האחרות טעימות מאוד גם הן. זכיתי לטעום מארבעתם.כ-24 עד 27 שקלים ל-330 גרם ברשתות וחנויות ברחבי הארץ.

נפטון. רוטב שזיפים

ואם אתם מאלה שלא מוותרים על אוכל תוצרת בית, ממליצה על רוטב השזיפים הפיקנטי של חברת נפטון, להקפצה, למרינדה, לעוף בתנור, אפילו לכריכים. הוא מכיל לא רק שזיפים אלא גם ירקות מיובשים, חומץ, סוכר ותבלינים, אבל ללא חומרים משמרים וללא מונוסודיום גלוטמט. הוספתי אותו במהלך השבוע האחרון לסלטי עוף קצוץ, לאורז, לתפוחי אדמה בתנור, לכריך פסטרמה, לכריך אבוקדו, והתברר שהוא משדרג את כולם. כ-13 שקלים ל-380 גרם, עושה את העבודה בכולם.

נפטון. תבלינים, טפנד זיתים, תערובת לאורז

לנפטון יש גם תערובות ותבלינים שמקלים מאוד על שיפור משמעותי של תבשילים וסלטים כמו תערובת לתיבול אורז בסגנון מרוקאי, עלי שמיר מיובשים, ממרח טאפנד זיתים ירוקים, פפריקה מתוקה בשמן בסגנון מריקאי, והם מתאימים למאכלים חמים וקרים. הם עולים כ-10 עד כ-13 שקלים למארזים של כ-25 עד 180 גרם.וכשרויות מהודרות ביותר. ניתן להשיג ברשתות כמו חצי חינם, יינות ביתן, מחסני השוק ועוד.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.