פורסם by & קטגוריה הורים, חגים, לא מתויג, עיצוב.

ההקלה הגדולה שקיבלנו בימים אלה – האישור לארח לליל הסדר עד 20 מסובים – החזירה סעיף הכנות לחג שהיינו פטורים ממנו בשנה שעברה בגלל סגר הקורונה: מתנות למארחים. יש עשרות אם לא מאות הצעות מכל מי שמייצר או משווק מוצרים רלוונטיים, אבל קיבצתי רק כמה רעיונות, חלקם במחירים נוחים לכל כיס, וחלקם מסייעים לעמותות כמו אנוש.

ג'מבו סטוק. קערת סדר מבמבוק

רשת ג'מבו סטוק היא כתובת מוכרת למי שתקציבו מוגבל. אפשר למצוא שם מתנות נגישות כמעט לכל כיס מקערות סדר מבמבוק, ועד קופסאות מעוצבות למצות, ממפות ועד עציצים ואגרטלים, בטווח מחירים המתחיל בכ-16 שקלים. אפשר להזמין מתנות גם אונליין  בכתובת www.jumbo-stock.co.il

ג'מבו סטוק. 30 ש"ח

יוזמה שהתוודעתי אליה באחרונה וכבשה את לבי היא של אתר האונליין "אהבה קטנה". אפשר להדפיס באמצעותו שמות של מקבלי המתנה או אמירות אישיות על כל דבר העולה על דעתכם, מספר מתכונים ועד מגבת, מגביעי יין ועד ציפית לכרית, משטיח כניסה ועד קופסה למצות.

"אהבה קטנה". קופסת מצות

הכיתוב הופך כל חפץ למשהו מיוחד. אשר למחירים, עציץ פרחים בהדפס אישי עולה 48 שקלים, מזוזה בעיצוב אישי עם שם המשפחה עולה 58 שקלים, 4 ציפיות לכרית בהדפס ברוח חג הפסח עולות 100 שקלים, ויש עוד הרבה. כתובת האתר  (ahavaktana.co.il)יש משלוח עד הבית עד 8 ימי עסקים וברכישה מעל 199 שקלים משלוח חינם.

"אהבה קטנה"

בסטודיו PRAT LIVING במתחם גדול ושווה ביקור ברחוב החשמל בתל אביב תמצאו מגוון גדול של חפצי נוי של מותגים בינלאומיים כולל אגרטלים, כלי קיבול בעיצובים חדשניים, פמוט דמוי פסל מודרני מברזל שחור שמעמידים במרכז השולחן, ועוד.

PRAT LIVING אגרטלים בעיצוב חדשני. צילום גדעון לוין

זה המקום לחובבי עיצובים מודרניסטים ומקוריים. כתובת חנות האונליין: www.pratliving.com

PRAT LIVING פמוט לקישוט. צילום גדעון לויו

מי שרוצים לשלב קניית מתנה עם תרומה וסיוע חברתי, יכולים לרכוש בחנות האונליין של העמותה הישראלית לבריאות הנפש אנוש  "אנושופ" (www.enoshop.co.il), הגדות, קערות סדר, כלים ומשחקים שמייצרים מתמודדים עם מגבלה נפשית, והרווח ממכירתם מועבר ישירות אליהם.

"אנושופ" צילום סיון ציפורין

בין היתר יש ב"אנושופ" גם מארז של 25 כרטיסיות הושבה לליל הסדר עם כיתובים מצחיקים (אמא מלכה, סבתא אלופה, סבא מושלם, ילדה נסיכה, אחלה דוד וכאלה) ב-23 שקלים. יש גם מארז פיקניק עם מפה, כלי אוכל ממלמין, סכו"ם מבמבוק, פותחן, סל, מלחיה ופלפליה ומפה משובצת ב-260 שקלים.

"אנושופ". צילום סיגל בלייר-גת

באותה הרוח אפשר גם לתמוך במרכז לטיפול וחקר באוטיזם – העמותה לילדים בסיכון, על ידי רכישת "הגדת קורונה" שכתבה ואיירה חן אבלו, נערה בת 18 על הרצף התקשורתי.

הגדות נוספות ומתנות שונות ניתן לרכוש באתר העמותה https://www.childrenatrisk.org.il/ או בטלפון – 03-5100297

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.