פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הורים, השקות ופתיחות, ילדים, עיצוב.

למרות המתקפה הנוכחית של החורף, האביב כאן, ועוד יום או בשבוע הבא, נחזור למלתחה קלילה ואפילו לחופים. עונת הרחצה הרשמית נפתחה לפני כשבועיים (29.3.2023), כך שיש הצדקה גמורה לבדוק מה חדש בכמה קולקציות של אביב קיץ 2023.

H&O כ-140 שקלים. צילום טל טרי

ברשת H&O במותג הבית טאג וומן, הבגדים הם בצבעי פסטל רכים, כולל חצאיות ושמלות שיפון פרחוניות, באורך מידי ואפילו מקסי, עליוניות קימונו הנלבשות מעל חולצות פשתן לבנות, וקשת צבעים הכוללת תכלת, כתום וצהוב גמלים. ברוח חג העצמאות המתקרב יש גם שמלות פסים בכחול-לבן, ולחולמים על ספארי בקיץ, הדפסים מנומרים על חולצות ויסקוזה רחבות, בעוד למעדיפות מראה מאופק יותר יש בגדים בשחור ולבן, כולל חולצות טי רקומות בחוטי לורקס, שמלת קרושה לבנה, ועוד. מן המבחר הגדול בחרתי חולצה תכולה (כ-140 שקלים), עם שרוולי מרפק בעלי חפתים מתכפתרים בצילום של טל טרי – ראו בתמונות המצורפות. השמלות של H&O  עולות כ-80 עד כ-170 שקלים. החצאיות כ-100 עד כ-120 שקלים. חולצות הטי כ-50 עד כ-60 שקלים.

גולף ויפאורה. צילום רהב מדיה

מגע אביבי מקורי יזמה רשת גולף בשיתוף עם חברת יפאורה: חולצות טי ועליהן הדפס של המשקאות הקלים הוותיקים של המותג קריסטל. רטרו נוסטלגי לכבוד חג העצמאות ה-75. במקביל תצא מהדורה מוגבלת של מיץ פז וקריסטל בבקבוקי זכוכית בטעמי תפוזים, ענבים ואורנג'דה. החולצות יימכרו בחנויות ובאתר של רשת גולף בכ-80 שקלים לאחת.

Adika כ-80 שקלים. צילום גיא כושי ויריב פיין

כאמור, הים כבר "פתוח" וחברת Adika צילמה בגדי ים במאוריציוס, שלמים, ביקיני משולשים, גזרות ספורטיביות, ושילובים של בדי רשת וקרפ, עיטורי תחרה וסאטן. חרוזים ואבנים מנצנצות. בתמונות המצורפות נראה כובע ים של עדיקא שצילמו גיא כושי ויריב פיין ומחירו כ-80 שקלים.

PARFOIS

PARFOIS הוא מותג אופנה ואביזרי אופנה בינלאומי, עם חנויות בקניוני עזריאלי במודיעין, תל אביב, רמת גן, מלחה בירושלים, ועיר ימים בנתניה, שמציע לקיץ חולצות קרושה, תיקי קש וחרוזים, שעונים, כובעי מצחייה, ושקפקפים בגוונים שישלטו בעונת הקיץ: ירוק, כחול וורוד.

PARFOIS.

בתמונות המצורפות נראים במותג הזה חולצה לבנה עם כתמים תכולים, שני תיקים ועליונית סרוגה בפסי אדום, לבן וחום. התיקים עולים כ-60 עד 329 שקלים, הבגדים כ-50 עד כ-545 שקלים.

PARFOIS
PARFOIS

JACK KUBA מוכר בלבנים היוקרתיים שלו ולקיץ הוא מציע בגדי ים בכל הגזרות עד מידה 56, בטכנולוגיות חיטוב ונוחות חדשניות, מבדי לורקס, הדפסים פרחוניים ומנומרים, חישוקי זהב, אבנים צבעוניות, שילובי צבעים הכוללים ירוק, טורקיז וזהב, בגדי חוף בסגנון כפתן, וצעיפי פראו תואמים לבגד הים. בתמונות המצורפות רואים בגד ים עם כתפיה אחת, ובגד חוף דמוי כפתן בהדפס לבן, ירוק, כתום ואדום. בגדי הים המחטבים עולים החל מ-800 שקלים.

JACK KUBA
JACK KUBA

רשת לי קופר מציעה קולקציית אביב לילדות, עם שמלות מתרחבות מבדי כותנה, חצאיות עם שרוכים צבעוניים, טוניקות, אוברולים מכותנה, שמלות שרוולים מבדים רקומים, חולצות מבדי וואל, חליפות בד פשתן, הדפסים מבריקים משולבים אלמנטים בכסף, כפתורי כסף ופנינה ולולאות עץ, מכנסי ג'ינס כמובן, וגם החליפה הוורודה של חולצה וחצאית קצרה עם שרוך, הנראית בתמונות המצורפות. טווח המידות: 4-16. מחירי השמלות: כ-100 עד כ-250 שקלים. החצאיות: כ-100 עד כ-150, והחולצות: כ-100 עד כ-130 שקלים.

לי קופר. חולצה כ-130 שקלים. ציום עופר חג'יוב

ואסיים עם התינוקות והפעוטות, שרשת קרטרס-אושקוש השיקה עבורם בחנויות ובאתר שלה קולקציית קיץ ואביב בדפוסי משבצות וצביעת טיי דיי, אוברולים קצרים מבד מגבת או ויסקו-אלסטן רך, דפוסי קשת בענן, חליפות שניים ושלושה חלקים, בגדי ים מבדים מסנני קרינה, וגם שמלת המשבצות ועליה עליונית כפתורים ורודה עם שרוולים, הנראית בצילום המצורף.

קרטרס. שמלה כ-100 שקלים

השמלות בקרטרס עולות החל מכ-100 שקלים. ניתן להשיג גם ברשת H&O

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.