פורסם by & קטגוריה הורים, השקות ופתיחות, טיולים, ילדים, נופש, פנאי.

מי שלא מתלהב מבלונים, שיקום. אף אחד לא קם? – בצדק. לא רק ילדים מתלהבים מבלונים ("מעשה בחמישה בלונים"), אלא כל מי שיש בו ניצוץ של ילד, לא חשוב הגיל. ההיקסמות מבלונים, כמו זו ממעוף ציפורים ומטוסים, עפיפונים ורחפנים, מתחברת כנראה לתחושה שהם מנצחים, לפחות לזמן מה, את כוח הכבידה ואת ההתמגנטנות של כל הנבראים לאדמת כדור הארץ. אבל לבלונים יש עוד אלמנטים של קסם: הצבעוניות, הקלילות, והעובדה שאפשר לעצב מהם כל אביזר או אטרקציה עולמית.

מי שלא מאמין, שיגיע החל מ-21 ביולי ועד 31 באוגוסט 2023 להאנגר 11 בנמל תל אביב לראות את "סיפור בלון" (Balloon Story").

בפעם הראשונה בישראל, תתקיים שם תערוכה עם חצי מיליון בלונים ומייצגי אוויר, בהשראת מוזיאון הבלונים הפריזאי. יראו שם את פסל החירות מניו-יורק ואת מגדל אייפל מפריז, מעבורת חלל באורך 12 מטרים ותמנון מצולות, פינות אינטראקטיביות וג'ונגל טרופי.

למאה האומנים המשתתפים בעיצוב המיצגים הללו חשוב שנדע שכולם עשויים מחומרים מתכלים, מתוך מודעות סביבתית, אבל לי אישית ברור שהחוויה של הביקור שם היא לגמרי בלתי מתכלה, ותישאר איתנו למזכרת ממושכת. מה גם שאני אישית אוהבת שמפתיעים אותי עם בלונים בכל יום הולדת.

התערוכה תהיה פתוח בימי ראשון עד חמישי בשעות 09:00-21:00 ובימי שישי בשעות 09:00-16:00. ומחיר הכניסה, לפני הטבות והנחות הוא 129 שקלים.

מושג קל על האטרקציה המיוחדת הזה אפשר לקבל בתמונות המצורפות.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.