פורסם by & קטגוריה בריאות, חגים, מזון ומסעדות, סל המזון, תבשילים ועוגות.

צילום גליה שיזף

דייסת סולת ודייסת קוואקר היו שתי מנות בתפריט ילדותי שממש לא אהבתי. (גם לא ביצה רכה למשל), ולכן, כשחברת תבואות המתמקדת במזון בריאות אורגני שלחה אלי להתנסות את שקית הקוואקר האורגני הנראית בצילומים המצורפים, הייתי די נבוכה. האם אפשר ליצור ממנה משהו טעים, בריא ורצוי פרווה, לגיוון סעודות חגי תשרי? ואידיאלית – האם יהיה זה מעדן ללא אפיה, כי בימים הלוהטים של חודש תשרי, לא תענוג להתעסק עם תנור?

אז הנה הפתעה: בעזרת בתי גליה, השף האולטימטיבי גוגל, ופרץ של יצירתיות, עמדנו בכל היעדים האלה וקיבלנו קינוח אולטימטיבי שנחטף על ידי כל בני המשפחה, גם כליווי לקפה של הבוקר, וגם לכל שעות היום, כשהתחשק משהו מתוק. מה שעוד נפלא זה שכ-ו-ל-ם, צמחונים וטבעונים גם כן, יכולים ליהנות ממנו.

וכך עושים: 350 גרם תמרי מג'הול מגולענים. 6 משמשים מיובשים קצוצים. 1 כוס קוואקר 90 גרם. חצי כוס בוטנים מלוחים (או חצי כוס חמאת בוטנים, 125 גרם). רבע כפית מלח.

מרפדים תבנית בנייר אפייה. טוחנים במעבד מזון את כל המרכיבים למרקם אחיד ומשטחים על התבנית. ממיסים 100 גרם שוקולד מריר קצוץ במיקרו או מעל מים רותחים, מוזגים ומשטחים על משטח הקוואקר. מצננים במקרר עד שהשוקולד מתייצב, ואז חותכים לריבועים. שומרים במקרר. אפשר שבוע, אבל אצלנו חיסלו תוך יומיים. בהצלחה ובתיאבון.

מצורפות תמונות של כל שלבי התהליך.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.