פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, חברה, מזון ומסעדות, סל המזון, פנאי, תבשילים ועוגות, תרבות.

זה לא סוד שתאילנד היא יעד פופולרי, אולי הכי פופולרי, בקרב הצעירים הישראלים. לא סוד שקיימת בתאילנד קהילה של ישראלים שעברו לגור שם עד להודעה חדשה.

ידוע גם שלאוכל התאילנדי יש חסידים רבים בארץ ולא חסרות מסעדות המגישות אותו. מה שמתברר לי בימים אלה זה שתאילנד הייתה אחת הארצות הראשונות אחרי הקמת המדינה שייסדה יחסים דיפלומטיים עם ישראל, וזה קרה לפני שבעים שנה.

מי שמציינת את התאריך הזה ותורמת להידוק היחסים שלנו עם משרד התיירות התאילנדי, היא פנבהה צ'נדראמיה, שגרירת תאילנד בישראל, העומדת לחזור לארצה אחרי חמש שנים רצופות, הקדנציה הארוכה ביותר אצלנו של שגרירים זרים, שביום שישי הקרוב, 13.9, תציע לקהל הרחב בגן העיר בתל אביב בשעות 11:00-14:00 אירוע שיכלול את מקסימום האסוציאציות העולות בדעתנו בהקשר לארץ שעל החביבות והסברת הפנים של תושביה למדנו באחרונה גם בתוכנית הטלוויזיה "המרוץ למיליון": אוכל תאילנדי כמובן, סדנת בישול, שהשגרירה בעצמה תעמוד ליד סיריה, כפי שרואים בצילום המצורף, עמדות מסאז' תאילנדי, מוזיקה תאילנדית המוכרת בעיקר למי שכבר טיילו בארץ הרחוקה  והיפה הזו, ועוד.

באירוע שהכניסה אליו פתוחה לקהל הרחב, יוכרזו גם שמותיהם של מובילי תרבות ישראלים באופנה, מחול ומוזיקה, שיזכו לטוס לתאילנד כדי לפגוש את מקביליהם ויתרמו לפיתוח מיזמי תרבות משותפים.

עוד פריט מידע חדשני הוא מועדון "סוואדי קלאב" שהקימה השנה לשכת התיירות של תאילנד בישראל וחברים בו אוהבי תאילנד שיגיעו לאירוע ועומדים מאחורי הפקתו.

בצילום המצורף נראית השגרירה צ'נדראמיה מפקחת על מגש אוכל תאילנדי.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.