פורסם by & קטגוריה איפור ובישום, ביגוד ילדים, הורים, השקות ופתיחות, חגים, ילדים.

הגענו כמעט לישורת האחרונה של בחירת וקניית תחפושות לילדים. אבל לפני שמחליטים, כדאי להפנים את תוצאות בדיקת המחירים של המועצה לצרכנות. מסתבר שקיימים הבדלים משמעותיים עבור אותה התחפושת באתרים ורשתות שונות.

הבדיקה נערכה ב-7 אתרי סחר: טרמינל איקס, ניניוס,      טויס אר אס, גרין טויס, H&M, צעצועי מורן, וספורט אנד טוי עבור 6 דמויות: סינדרלה, מיקי מוכתר, ספיידרמן, סמי הכבאי, כח פי ג'י, חתול כחול, ו-וונדר וומן.

מסכמות. מקס סטוק

הנה שתי דוגמאות מתוך רבות שהמסקנה מהן היא שכדאי לעשות השוואות לפני שקונים, ולחסוך סכומים משמעותיים:

תחפושת סינדרלה עולה בטויס אר אס כ-120 שקלים, ובניניוס כ-80 שקלים.

תחפושת ספיידרמן עולה ב- H&M כ-160 שקלים ובטרמינל איקס כ-90 שקלים.

ייתכן כמובן שקיימים הבדלי איכות בין התחפושות אבל מדובר בביגוד שלובשים יום או ימים בודדים, ומי שתקציבו מוגבל, יכול לוותר בתחום הזה, ובלבד שלא מדובר בחומרים דליקים,.

יבואני הצעצועים שבאיגוד לשכות המסחר מבקשים גם לא לוותר לגמרי על סממני פורים וקניית תחפושות בגלל מצב המלחמה והדיכאון הכללי מאז ה-7 באוקטובר, והם צודקים. למה להעיק עוד יותר על ילדינו. הם מדווחים אגב שיש עכשיו עליה בביקוש לתחפושות של כוחות הביטחון וההצלה וכן שמחירי התחפושות נעים השנה בין 49 ל-200 שקלים.

עדלא ידע בירושלים. צילום דנה בר סימן טוב

מי שנענים לא לוותר על שמחת הפורים הציבורית למרות המצב הם רוב הקניונים וגם כמה עיריות, כמו פתח תקווה וירושלים, שיקיימו תהלוכת עדלאידע. בירושלים לא התקיימה תהלוכה כזו מאז 1982, 42 שנים. מבטיחים בבירה בובות ענק ובהם אריה שואג בובות סבון, דגם של מגדל דוד, תזמורות, להקות מחול, ועוד. התהלוכה תצעד בשושן פורים, 26 במרץ ברחוב המלך דוד עד כיכר צה"ל ואז דרך שלמה המלך לרחוב יפו, שמאלה לקינג ג'ורג' וסיום ברחבת המשביר הישן.

קרטרס

פעוטים הם המכותבים הראשונים לתחפושות, ומותג התינוקות קרטרס  מציע תלבושות של אבוקדו, דבורה, תות, חד קרן, קקטוס,  כלב ועוד, עשויות מיקרו פליז נעים לעור, מורכבות ממכנס וקרדיגן עם רוכסן וולקרו או אוברול עם חולצה וגרביון בשילוב כובע. מחירי המבצע הם 2 תחפושות בכ-120 שקלים, או תחפושת אחת בכ-90 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות קרטרס- אושקוש,  ברשת H&O ובאתר: www.cartersoshkosh.co.il

 גלי. צילום גל ביטון

מבצע מעניין יש גם ברשת גלי: נעליים ומגפיים להשלמת תחפושות כמו רקדנית פלמנקו, מלכת השלג, מלכת אסתר, נסיכה ועוד. וגם מגפי תנין לתחפושת תנין, מגפי חלל לתחפושת אסטרונאוט, או נעליים עם הדפסי גיבורי על כמו באטמן, ספיידרמן. המחירים החל מכ-50 שקלים. ניתן להשיג גם באתר האונליין של גלי.

גלי. צילום טל טרי

אפרופו מחירים, ברשת מקס סטוק יש 247 דגמי תחפושות החל מכ-50 שקלים ועד כ-100 שקלים. ומי שלא מעוניינים בתחפושת מלאה ימצאו שם אלפי אביזרים, מסכות, פאות, כנפיים, כתרים, קשתות ועוד.

מקס סטוק

סיסמת החג של רשת סקארה היא: "לא מתחפשים, מתאפרים". תמצאו שם איפור לחמישה מראות פורימיים שונים שמשיגים בעזרת קופסאות צבע ומכחולים. למשל המראה של טיילור סוויפט, או של ביונסה, מראה של עכביש, מראה של ירח ושמש, ועוד. המראות תוכננו על ידי המאפרת הראשית של הרשת, נועה מתן סול.

סקארה. צילום שי ארבל

כשבוע שעבר פתחת סקארה חנות פופ אפ לפורים בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, עם יותר מעשרת אלפים מוצרי איפור וטיפוח, שתישאר פעילה עד 30 במרץ ותסייע בטיפים לקונות פלטות איפור מיוחד לחג, מארזי שבלונות לאיפור פנים, מדבקות אבנים לפנים ולגוף ועוד הרבה. המחירים נוחים להפתיע, וכך ניתן לרכוש מסקרה צבעונית בעשרה שקלים, ג'ל נצנצים בשמונה, שפתונים מטאליים בתשע. מרשים כבר אמרתי?

סקארה. חנות פופ אפ. צילום בן פרג

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.