פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, מזון ומסעדות, סל המזון, תבשילים ועוגות.


דמיינו שאתם אוכלים נקניקיות בקר איכותיות, שותים ליד כוס חלב פרווה, ומקנחים בחטיפי בוטנים ממולאים קרמים גם הם בכשרות פרווה. הולך? – אז זה מה שחדש ברשתות המזון.

תבואות. צאלה שותה חלב סויה. צילום נעמי גולן

אתחיל בתחליפי החלב, שמשום מה, גילוי נאות, לא עלה בדעתי לרכוש אותם, עד שהזדמן לי לטעום את החדשים של חברת "תבואות", שלראשונה החלה לייבא אותם מאיטליה, עשויים מחומרי גלם אורגניים, ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים.

תבואות. נעמה שותה חלב אורז ושקדים. צילום נעמי גולן

הפכתי שפוטה של תחליף החלב מאורז ושקדים, שהוא מתקתק ומרענן, הקפה עם משקה הסויה האורגני הרגיש בפה טבעי, ויש גם תחליף חלב משיבולת שועל ומשקה אורז נטו. כולם מגידולים אורגניים. כולם כאמור פרווה. אריזה של ליטר עולה כ-14 שקלים.

שילוב מנצח: נקניקיות מעדני יחיעם בסדרת קולקשן, וחלב פרווה של תבואות. צילום נעמי גולן

ונעבור לנקניקיות החדשות של מעדני יחיעם הנקראות "קולקשן", אוסף בעברית ועשויות מבשר בקר.. מכרים שראו אותי לוגמת מה שנראה חלב ואוכלת נקניקיות, הניחו שהן צמחיות. הצעתי שיטעמו, והטעם הבשרי האיכותי, גרם להם להרים גבה, אנחנו כמובן משפחה שומרת מסורת ואוכלת רק כשר, עד שגיליתי להם שמדובר בתחליפי חלב פרווה.  

צילום רמי גררה

הנקניקיות הן בשלושה טעמים או סגנונות: אמריקאי, צרפתי ובראטוורסט בווארי. כולן מכילות 14% חלבון ועולות כ-27 שקלים לאריזה של 200 גרם. הן מתאפיינות במרקם עסיסי, ומתאימות למנגלים של ל"ג בעומר ובעצם גם לכל יום. חשוב לציין את ההתאמה שערכה החברה לחך הישראלי, המסבירה בין היתר את טעמן המעולה.

צילום נעמי גולן

לקינוח אני ממליצה על החטיפים החדשים של חברת טאפנס: "אפטר". הם עשויים דגנים, מצופים בחמאת בוטנים וממולאים בקרם מתוק. יש עם קרם נוגט, ויש  עם קרם עוגיות בטעם וניל. . טאפנס הודיעה שבכוונתה להשיק טעמים נוספים. ניתן להשיג ברשת יוחננוף. טעים וממכר כבר אמרתי?

נעמה מתלהבת מחטיפי אפטר. צילום נעמי גולן

52 דק'  · 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.