פורסם by & קטגוריה הורים, השקות ופתיחות, ילדים, לא מתויג, מזון ומסעדות, סל המזון.

צילום נעמי גולן

סיפור מהחיים: סיעת מתבגרים נוחתת בבית לקראת הצהריים ומצהירה שהיא רעבה (חשבו על גוזלים פוערים פה בקן), וצמאה (דמיינו גמל במדבר), ומה יש לאכול ולשתות הכי מהר שאפשר, כי יש להם עוד תוכניות להמשך היום. מייד הצעתי להכין סלט ובינתיים שישתו מים. הם לא רעבים לסלט, וצמאים דווקא למיץ, הצהירו. הבנתי את הרמז. אבל איך להנפיק ארוחת צהרים בעשר דקות?

ואז נזכרתי בכמה מחידושי תעשיית המזון הישראלית שיש לי במקרר.

למשל, שני מוצרים חדשים של חברת יחיעם, בסדרת "דק-דק". א. פרוסות דקיקות של סלמי בסגנון איטלקי. ב. פרוסות דקיקות של פסטרמה חזה בקר.

הם טעימים – ניסיתי בעצמי, וללא גלוטן.

יחיעם הממוקמת בקיבוץ שבגליל המערבי, התפרסמה כבר עם פרוסות הפסטרמה בדבש ופסטרמת הברביקיו שלה, ועכשיו היא מעשירה את ההיצע. והכינוי דק-דק מגיע בצדק כי כל פרוסה היא בעובי של כמה מילימטרים. למתעניינים באיכות, מדובר בכמות יפה של חלבון, ובמחיר – כ-15 שקלים לאריזה רב פעמית של 120 גרם.

אבל מה עם תוספת?- כאן נחלצו לעזרתי שני מוצרים נוספים, הפעם של חברת מילוטל, צ"יפס אמריקאי בשני חיתוכים שילדים אוהבים: א. זיגזג, ב. רצועות דקות כעיפרון. אפשר לאפות אותם מהר בתנור, ואפשר להכין עוד יותר מהר עם שמן במחבת. נחשו באיזה מהשניים בחרתי. למען הבריאות השתמשתי בשמן זית, וכמחווה לחבר'ה שלפתי מהמקרר גם קטשופ…

נשארה סוגיית השתיה. וגם פה לא אלמן ישראל. יש מבחר מגוון להפתיע.

חברת פרימור השיקה באחרונה בבקבוקי ליטר מיץ מנדרינה ומיץ פירות ונגיעת גזר, בכ-15 עד כ-17.70 שקלים, שאת שניהם שתיתי ואהבתי, מה גם שהם ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל. ממליצה גם על משקה לימונים ונענע שלה.

חברת אחווה מאריאל השיקה סירופ דיאטטי (פחות מקלוריה לחצי כוס) בטעם פטל, גם הוא ללא תוספת סוכר, המצטרף לסירופים הקודמים שלה כמו אננס, וענבים, שמכל אחד מהם אפשר להכין עד 70 כוסות, והם עולים כתשעה עד כ-12 שקלים לבקבוק 900 מ"ל.

צילום יעל האן

וחברת א.ג.ת.ד מכפר יונה החלה לייבא מאיטליה מיצים של מותג המשקאות והנקטרים גרניני GRANINI, בטעמי תפוחים, אננס, תפוזים, עגבניות, אפרסק, משמש, ליים-לימון, פסיפלורה, מנגו, תות שדה, חמוציות, אגסים, בננה, ליצ'י ועוד. לי היו בבית מנגו, ליצ'י ואגסים בבקבוקי 250 מ"ל. שעולים כעשרה שקלים.

שורה תחתונה: הארוחה זכתה להצלחה פנומנאלית. בני העשרה הצהירו שאם ככה, הם יפתיעו אותי בעוד הופעות פתע במהלך חופשת הקיץ שלהם. לא בטוחה שאני אוהבת הפתעות, אבל אני אוהבת אותם, וגם את המוצרים שאפשרו לי להשביע בהיצע איכותי בזמן מהיר כל כך….

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.