פורסם by & קטגוריה לא מתויג, מזון ומסעדות, סל המזון, תבשילים ועוגות.

כדי לרענן את מה שמוגש לשולחן בסוף החופש הגדול, יש לי ארבע הצעות חדשות:

צילום: נעמי גולן

א. בריזר – משקה מוגז מומתק ברום וטעם של פירות, עם כ-4% אלכוהול בלבד, של חברת בקרדי. ההיצע החדש הוא בטעם אפרסק אבל יש גם בריזרים בטעמי לימון, אננס, אבטיח, תפוח ולימון ליים. ניתן להשיג ברשתות השיווק ב-10 עד 15 שקלים לבקבוק אישי. גילוי נאות: אישית מעדיפה במיוחד את בריזר הליים. ועוד גילוי נאות: ממש ממש טעים.

ב. משקה חדש של fruit&veg מותג של חברת יפאורה, בטעם תפוז-גזר. מדובר בסדרת משקאות מבוססת על פירות וירקות, כולל אננס-תפוח-צ'ילי, תפוח-אוכמניות, אננס-בננה -כורכום, תפוח-בננה- מלון- נענע, וכאמור הפעם גם תפוז וגזר. המשקאות הם ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים, ונמכרים בבקבוק אישי של 350 מ"ל ובקבוק של ליטר. מומלץ כבר אמרתי?

ג. פרצל (בייגל גדול), מהמקפיא, מחומרים טבעיים וללא צבעי מאכל, המתאים גם לטבעונים, במותג "בראנץ' & קראנץ" של חברת "מוצרי איכות אמריקאים". נהדר להגיש לצד מטבלים וגבינות, אחרי שמחממים בתנור 5 דקות. רעיון גם לתיק האוכל של הילדים שבקרוב חוזרים לבית הספר. מארז של 4 יחידות עולה כ-18 שקלים ברשתות השיווק.

ד. שני סוגי אורז חדשים של המותג "מאסטר שף": אורז פרסי ואורז עגול לסושי. השניים מצטרפים לשני סוגי אורז קיימים, יסמין ובסמטי, של המותג הזה. החידוש של האורז העגול לסושי מלהיב במיוחד, שכן מבנה הגרגירים מאפשר להם לספוג למשל חומץ אורז, בלי להפוך לדביקים מדי. ברשתות שיווק הפרסי עולה 11:50 שקלים לקילוגרם והעגול כ-13 שקלים לקילוגרם.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.