פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, לא מתויג, מזון ומסעדות, סל המזון, תבשילים ועוגות.

צילום נעמי גולן

טוב, למרות הטרמפ שתפסתי על השיר המפורסם ששר גידי גוב ("אפונה וגזר ישבו במקרר"), לא מדובר בתפוזים ממש שהקיץ לא עונתם, וגם לא גזר פיזי, אלא מיץ טבעי טעים ששני הכתומים האלה מרכיבים אותו, שהוא מוצר חדש של חברת פרימור.

השילוב של תפוזים וגזר הפך לטרנד מקובל השנה בקרב יצרניות המשקאות הקלים, ובמקרה של פרימור, בסדרה סחוט וטבעי, זהו משקה על טהרת הפרי והירק, ללא חומרים משמרים, שכמובן חייבים לשמור במקרר אחרי פתיחה. הוא נמכר בבקבוק אישי של 400 מ"ל (7.20-9.60 שקלים), ובקבוק משפחתי של ליטר (כ-15 עד 17:40 שקלים), והערכים הבריאותיים של שני הכתומים מוכרים לכולנו.

הכנתי את המיץ בגרסה אישית שאולי תהיה טעימה גם לכם, למרות שהוא טעים גם ללא כל תוספת:

 הוספתי קוביית קרח גדולה, סחטתי פנימה לכוס קצת מיץ לימון טבעי (יש במרכולים ובדוכני חנויות הפרי והשווקים פירות לימון). חתכתי פרוסת לימון דקה ויפה לשניים, והלבשתי חצי פרוסה על שפת הכוס. ילדים שהתארחו אצלי התפעלו: "סבתא, זה כמו בית קפה אצלך", וכמובן שתו בהתלהבות וביקשו עוד כוס…

ניתן להשיג ברשתות, חנויות נוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

ומעניין לעניין – אותו עניין. כלומר ויטמינים ופירות הדר. הפעם הכוכב הוא לימון והכוכבת, חברת משני, יצרנית הסלטים. משני ידועה במגוון ענק של סלטים (יותר מ-120), שחלקם ברמת פרימיום, והם מקוריים ופטנט אישי רק שלה. הפעם היא משיקה סלט שהוא ממרח לימון חריף חדשני, גם כן מתכון סודי שלה, מיוצר מלימונים טריים, כאמור יש לימונים בחנויות גם בשלהי הקיץ, ובמשני ממליצים להשתמש בסלט לתבשילי דגים, בשר ועוף שהופכים בזכותו למנות גורמה, ולהכנת כריך טוניסאי.

סלט הלימון נחשב במשך שנים לסוד בתעשיית המזון, שניתן היה לטעום בעיקר במסעדות ודוכנים המוכרים כריכים טוניסאים. אז שוב הנה הזדמנות להגיש בבית אוכל "כמו במסעדה". ניתן להשיג בחנויות המפעל בראשון לציון, רחובות, מודיעין וחולון, וברשתות המזון.

דני כדורי, מנכ"ל משני מספר שממרח הלימון היה מרכיב חשוב בתבשילים שאכל בבית אבא, ובסלטים שונים שהחברה שלו מייצרת, אבל באחרונה החליט לשתף את הציבור כולו בטעם המיוחד. מארז של 300 גרם עולה כ-12 עד כ-15 שקלים בחנויות המפעל וברשתות המזון.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.