בין אם תשפ"א תיפתח כסדרה ב-1 בספטמבר כפי שאומרים במשרד החינוך ומשרד הבריאות, ובין אם תיפתח בשביתה, כפי שאומרים בארגון ההורים הארצי, כדי לרכך את הבלבול של הילדים (וגם שלנו ההורים), אפשר וחשוב שנעסוק בהכנת חדרם לקראת הלימודים, בקניות משותפות של אביזרים ללמידה בזום, במתנות וגימיקים שיעצימו את השמחה לקראת בית הספר וירגיעו חלק מהחששות….
