עם כל ההקלה שבחיסונים נגד קורונה, ויש הקלה, מהמסכה עדיין לא נשתחרר שבועות ואולי גם חודשים רבים. וזה מוביל אותי לאירוניה של חיינו בזמן האחרון: שנים נהגתי לחשוב כמה מסכנות ומקופחות הן המוסלמיות שמכסות את פניהן בצאתן מהבית ומשאירות רק עיניים גלויות. חשבתי גם שאני לא הייתי מחזיקה מעמד כך אפילו יום. באה הקורונה וכפתה…
